11 Φεβρουαρίου 2008

πορτοκάλι & κανέλα: κρέμα σώματος και σαπούνι!



..all time classic συνδυασμός, αγαπημένος. Πάμε να τον δοκιμάσουμε φτιάχνοντας ένα συνδυασμό κρέμας & βάλσαμου για μασάζ, ένα σκεύασμα κατάλληλο για τα κρύα βράδια
Για τα αιθέρια έλαια των εσπεριδοειδών έχουμε ήδη μιλήσει, ας κάνουμε τώρα τη γνωριμία της κανέλας.


Cinnamomum zeylanicum


Η κανέλα, αειθαλές δένδρο της οικογένειας των Δαφνιδών (Lauraceae) είναι εγγενής της Σρι Λάνκα και της νότιας Ινδίας. Η χρήση της αναφέρεται σε κινεζικά γραπτά που χρονολογούνται από το 2.800 π.Χ. καθώς και στην Παλαιά Διαθήκη. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι τη χρησιμοποιούσαν και στην ιατρική ενώ τον 1ο μ.Χ. αιώνα ο Πλίνιος ο πρεσβύτερος αναφέρει πως 350 γραμ. κανέλας ισοδυναμούσαν με 5 κιλά ασήμι!
Το αιθέριο έλαιο που προέρχεται από τον ξυλώδη κορμό της είναι πλούσιο σε κινναμική αλδεϋδη (65%-75%) και σε ευγενόλη (4%-10%). Περιέχει ακόμα τερπενικές αλκοόλες, κινεόλη, λιναλόλη, φελλανδρίνη. Έχει πολύ ισχυρές αντισηπτικές, αντιμυκητιακές, και αντιπαρασιτικές ιδιότητες. Είναι αντιβακτηριακό ευρέως φάσματος με ισχυρή δράση. Θα μπορούσε να ήταν το τέλειο συντηρητικό αν δεν ήταν ταυτόχρονα και ερεθιστικό του δέρματος! Το έλαιο είναι ακόμη θερμαντικό, δημιουργεί υπεραιμία και τονώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Tι προσέχουμε:
~Δε χρησιμοποιούμε το αιθέριο έλαιο της κανέλας σε περίπτωση εγκυμοσύνης και θηλασμού, ούτε και σε παιδιά κάτω των 5 ετών.
~Αποφεύγουμε τελείως την χρήση του αδιάλυτου αιθέριου έλαιου. Πάντοτε χρησιμοποιούμε μικρή ποσότητα διαλυμένη σε φυτικό έλαιο.
~Το αιθέριο έλαιο της κανέλας ενδέχεται να προκαλέσει τοπική λευκοδερμία.




κρέμα~βάλσαμο με πορτοκάλι & κανέλα
(η δοσολογία σε ογκομετρικά κουτάλια)

για τη βάση των ελαίων
~ 1 κ.σ. βούτυρο καριτέ
~ 2 κ.γ. σιτέλαιο
~ 3 κ.γ. καροτέλαιο
~ 2 κ.γ. κερί μέλισσας τριμμένο
~ 2 κ.γ. στεατικό οξύ

για την υδατική βάση
~ 2 κ.σ. έγχυμα απο φύλλα εσπεριδοειδών
~ 2 κ.σ. τζελ αλόης
~ 1/2 κ.γ. φυτική γλυκερίνη

πρόσθετα
~ 1/2 κ.γ. corn flour
~ 4 κάψουλες βιτ. Ε
~ 1/8 κ.γ. ασκορβικό οξύ (βιτ.C)
~ 1/4 κ.γ. σκόνη κανέλα

αιθέρια έλαια
~ 20 σταγόνες πορτοκάλι
~ 5 σταγόνες περγαμόντο
~ 5 σταγόνες perit grain
~ 2 σταγόνες νερολί
~ 8 σταγόνες κανέλα

Για να φτιάξουμε την κρέμα ακολουθούμε τις βασικές οδηγίες.

Η βιταμίνη Ε είναι λιποδιαλυτή και θα την προσθέσουμε στη βάση των ελαίων αφού αποσύρουμε το σκεύος από το υδρόλουτρο.

Η βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή και θα την προσθέσουμε στην υδατική βάση αφού αποσύρουμε το σκεύος από το υδρόλουτρο και εφόσον η θερμοκρασία της είναι μικρότερη από 40 βαθμούς.

Η χρήση του corn flour είναι προαιρετική, η προσθήκη αμύλου γίνεται για να αποκτήσει η κρέμα λιγότερο λιπαρή υφή. Το προσθέτουμε σιγά-σιγά εφόσον η κρέμα έχει ενοποιηθεί αλλά είναι ακόμα ζεστή.

Ακόμα και όταν κρυώσει η κρέμα θα εξακολουθήσουμε την ανάδευση με το μίξερ μέχρι να πάρει αέρινη υφή. Ένα σας λέω: θεϊκό άρωμα!

Απλώνουμε λίγη ποσότητα από την κρέμα στο σώμα και κάνουμε ελαφρύ κυκλικό μασάζ. Εκτός από τα συστατικά που είναι όλα ενυδατικά και θρεπτικά, θα επωφεληθούμε και από τις αρωματοθεραπευτικές ιδιότητες των αιθέριων των εσπεριδοειδών που είναι αγχολυτικά και φτιάχνουν τη διάθεση. Α, η κανέλα και το νερολί λέγεται πως έχουν και αφροδισιακές ιδιότητες, σας το λέω και ουδεμία ευθύνη φέρω!

tadam~tadam, παρέα με..




σαπούνι με πορτοκάλι & κανέλα

Για να το φτιάξω χρησιμοποίησα συνολικά 500 γρ. έλαια στις παρακάτω αναλογίες:

~50% ελαιόλαδο
~25% λάδι καρύδας
~10% καστορέλαιο
~10% σιτέλαιο
~5% βούτυρο κακάο

Τις ποσότητες νερού και NaOH θα τις βρείτε εδώ και θα ακολουθήσετε τις οδηγίες step-by-step.

Στο "tracing" πρόσθεσα 1/2 κ.γ. βιταμίνη C και 1 κ.σ. επιπλέον σιτέλαιο. Για το χρώμα χρησιμοποίησα κιτρινόριζα Ινδιών (curcuma longa) και κανέλα σε σκόνη. Για το άρωμα αλλά και για τις αναζωογονητικές του ιδιότητες έβαλα αιθέριο έλαιο πορτοκάλι σε αναλογία 4% επί των ελαίων και λίγο αιθέριο κανέλας.

Πληροφορίες από:
~Richard Mabey, The New Age Herbalist, Simon& Schuster
~Dina Falconi, "Earthly bodies & heavenly hair", Ceres Press



Ακούμε, Manu Chao - Me Gustas Tu.

Έχουμε και cake κάστανο.



το κατάστημα έχει κι άλλο πορτοκάλι, κάντε κλικ στα παρακάτω

69 σχόλια:

  1. Ωχ ωχ ...Κανέλλα βλέπω..για να βγάλω το πρόχειρο μου να αρχίσω την αντιγραφή....

    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι να πω..Ειναι τοσο λαχταριστα!Συγχαρητηρια για μια ακομα φορα. Εχετε σκεφτει να ανοιξετε καποιο μαγαζι, ειτε online ειτε κανονικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, Δευτέρα πρωί, με τσακίσατε:
    *έκανα την μάσκα με κόκκινη άργιλο, βγήκε εξαιρετική, θα πάψω να αγοράζω έτοιμες από το φαρμακείο και θα δοκιμάσω και με άλλους τύπους όταν μου τελειώσει

    *ανοίγω και βλέπω κανέλα (που λατρεύω, κι έχω αιθέριο έλαιο στο σπίτι για τις (γκουχ!) αρωματοθεραπευτικές της ιδιότητες!) και πορτοκάλια (καλά, αυτές τις φέτες πορτοκαλιού βουτηγμένες σε σοκολάτα, τις τσάκισα αυτές τις μέρες! :)) )

    Μάαααλιστα...και φτάνω στο τέλος, και βλέπω θεϊκό κέικ κάστανο -όλες μου οι αγάπες μαζεμένες! (πάω να ψωνίσω τα υλικά, ΤΩΡΑ! Κι αν προλάβω, θα φτιάξω και την κρέμα..)

    Καλημέρα, καλή αρχή της εβδομάδας!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..και από την (χμ..) "ταραχή" μου ξέχασα να σχολιάσω τη μουσική - εξαιρετική και πάλι
    :))
    (για το σαπούνι δεν υπόσχομαι ότι θα το προλάβω...)

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα κόρες :)

    ξανθιά κόρη θεϊκό άρωμα, κάντε το ντίαρ.

    ανώνυμε ευχαριστώ πολύ, το σκέφτομαι, πως δεν το σκέφτομαι,
    αλλά όταν οι άνθρωποι σκέφτονται, ο θεός γελάει..

    νατασσάκι είδατε κόρη τι καλή? έχει έννοια να παίρνετε ετοιματζίδικες?
    χεχε και κλαψ-σνιφ, άλλη μια κόρη που εκτιμά τα κέικ μου περισσότερο από τις κρεασιόν μου;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. carissima.. διαβασα ολοκληρωμενες προτασεις.. και κρεμα βαλσαμο για μασαζ τωρα που κανει κρυο (μπρρρρρρρ.. στις γατες δεν αρεσει το κρυο..) και γλυκακι για να φαμε - θα ορμησω με τα χερια, ποιος με πιανει!- και σαπουνακι για να καθαρισουμε τα χερακια μας apres......
    το γεγονος οτι δεν τρελλαινομαι για πορτοκαλι δεν με πτοει καθοτι οσα διαβαζω ειναι δελεαστικοτατα.. προτιμω την κανελλα με μηλο, σαν συνδυασμο.. αλλα δεν ειν΄ κακο να ανοιξω λιγο τους οριζοντες μου..
    Τελικα.. καταλαβαινω οτι me gustan οι παρουσιασεις σου!!
    καλη μερα ολη μερα και καθε μερα!!
    :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μμμ!! το μενου σημερα (μολις γυρισα απο το σχολειο και πειναω!) εχει σορμπε πορτοκαλι και σοκολατινα με επικαλυψη πορτοκαλι κρεμας κανελας!! Παρολο που ουτε το πορτοκαλί ουτε το πορτοκάλι μου αρεσουν (να τα ακουει αυτα καποια μαμα που μου στιβει καθημερινα πορτοκαλαδα) τα δικα σου τα εδεματα θα τα απολαμβανα ευχαριστως! Κριμα που δεν μου ανοιγει η εικονα σε μεγαλη, για να δω τα εικονικα γλυκα σε κανονικο μεγεθος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μολις εμαθα οτι αντι για αυτη την gourmet απολαυση, θα πρεπει να φαω γεμιστα!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλέ όχι, τις εκτιμώ αφάνταστα τις κρεασιόν σας - μα μου είναι πιο εύκολες οι συνταγές της κουζίνας!
    (θέμα πρακτικό, καταλάβατε! ;) )

    Φιλιά, καλή εβδομάδα
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δε σας αρέσει το πορτοκάλι carissima? Πάντως δεν απέφυγα τον πειρασμό μήλο-κανέλα σε fragance για να αρωματίσω σαπούνι, πολύ καλό! και σε σας άρεσε το κέικ? α, θ'αλλαξω ρεπερτόριο;-)

    μαριλένα άταχτο μικρό, κάποια ψυχή πρέπει να πει στη μαμά σου -που καλά κάνει και σου στίβει πορτοκαλάς-- πιες-τη- γρήγορα-θα φυγουν-οι βιταμίνες- τον τρόπο να σε δελεάσει για όλα αυτά.
    Να πεις στη μαμά σου να σου γεμίζει και πιπεριές Φλωρίνης για να τρως γεμιστά gourmet.

    νατασσάκι, όλοι πολύ τις εκτιμούνε και μετά πάνε σύσσωμοι και φτιάχνουν κέικ!
    Σας φιλώ ομοίως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας εντυπωσιάσατε μανδάμ για άλλη μια φορά Εδώ έφτασε η μυρωδιά της κανέλλας και του πορτοκαλιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. carissima.. :-) να μην αλλαξεις.. αφου τα καταφερνεις και στα δυο! ;-)
    απλα εμεις ειμαστε κοιλιοδουλοι και η αφεντια μου ειμαι και λιχουδα-γατα, οποτε καταλαβαινεις οτι τρωμε και το ευχαριστιομαστε.. περαν τουτου ομως, τα ελιξηρια τα χρειαζομαστε! ποικιλοτρόπως!
    οσο για το πορτοκαλι, μου αρεσει σαν αρωμα, σαν γευση δεν μου παει ομως, δεν συναδει με το ευαισθητο στομαχακι που διαθετω.. γιάυτο και το προσεχω..
    μηλο-κανελλα, εχω ενα φανταστικο κερι με αυτο το αρωμα και λατρευω να το μυριζω..
    βαζω ιδεες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι τρελα, ειναι τρελα η κανελα!
    σε προκαλει να την φας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kανέλα - πορτοκάλι.
    Το καλύτερο. Και όντως μαζι με το
    νερόλι έχουν αφροδισιακές ιδιότητες. Κάτι ξέρεις εσυ που λες
    οτι ουδεμία ευθύνη φέρνεις.
    Πάντως, φαίνεται πολύ καλό, ανασ-
    κουμπώνομαι και ξεκινώ.

    Μ'αρέσει που πας-πας, μάγισσα μου,
    βάζεις και ένα σαπουνάκι. Η Αχίλ-
    λειος πτέρνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. deli κάνω ότι μπορω για να σας εντυπωσιάσω, εσάς προσωπικά, αλλά μπαααα..

    carissima μη το λέτε, την κανονική μαγειρική τη βαριέμαι..
    Ηδη το σαπούνι μήλο-κανέλα είναι έτοιμο, μόνο που δεν υπάρχει -ακόμη- φυσικό άρωμα μήλο @#%$# και το ΄ριξα στα fragances..
    Αφού σας αρέσει το άρωμα των εσπεριδοειδων, να ξέρετε ότι είναι ανεβαστικά της διάθεσης.

    akamatra χεχε :)

    ευγενική Δέσποινα, κάτι μου λέει πως τον συνδυασμό κανέλα-νερολί τον έχετε τεστάρει!!
    Ναι, να το φτιάξετε, είναι θαύμα για μασαζ.
    Στα σαπούνια είναι να μην κάνετε την αρχή, μετά το ποπ δεν έχει στοπ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τρελλαινομαι για τα αφροδισιακα!

    κανελα-πορτοκαλι μμμμμ Θαυμα!Κοριτσια θα μας παρει τα μυαλα η Μοργκανα!
    Που να βρω τα υλικα εδω που ειμαι?
    Εχεις να μου πεις κατι επ αυτου?
    Φιλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μύρισε, μύρισε πάλι!
    εξαιρετική κι αέρινη φαίνεται η κρέμα, το κροκί χρώμα όνειρο!
    το σαπούνι πολύ λιμπιστερό, τι θα βάζατε μέσα, σε μορφή κόκκων, για απολέπιση, λέω 'γω τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά φαίνεται λαχταριστή! Κι αυτά τα σαπούνια που βάζετε κάθε τόσο με προκαλούν. Πρέπει να το πάρω απόφαση να φτιάξω σύντομα.
    Αν δεν σας κουράζω πέστε μας ξανά που θα βρούμε τα υλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλα ε, μολις βλεπω τις φωτο απ' τα καλλυντικα σου καθε φορα, αν ημουνα μικρακι θα δοκιμαζα να τα φαω τοσο ελκυστικα ειναι!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. faraona εκτός από κόρη βασιλική είστε και κόρη τσαχπίνα :) Eχω να σου πω αρκετά, στείλε e-mail πλιζ.

    Άσχετο, βλέπω πως έλκω κόρες από νήσους Αιγαίου τε και Ιονίου. Και της λεβεντογέννας. Τι θα γίνει κόρες, πουρές τα νεύρα μου..

    heart (αλλη κόρη αυτή, exportable) στο συγκεκριμενο δε θα έβαζα κόκκους γιατι θα του χάλαγα τη μόστρα. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία (πως με βλέπεις;-) προτείνονται οι poppy seeds και οι tapioca pearls. Tις τελευταίες δεν είχα την τιμή να τις γνωρίσω. Βάζω από τά άλλα και βγαίνουν cute.

    Μαρίνα, για Αθήνα (χεχε, εκδίκηση) ο Ρουμπουλάκης στη Σωκράτους έχει τα χρειαζούμενα. Στο προηγούμενο ποστ, σε ενα σχολιο γ΄ραφω και το τηλέφωνό του.

    αεράτο Θεσσαλονικιό αερικό,
    μα είστε μικράκι, φάτε τα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστώ:)
    ψηφίζω παπαρουνόσπορο, η ταπιόκα μου κάνει πολύ χοντρόκοκκη. Αυτά που έχουν κουκούτσι βερίκοκου κι ελιάς που τα βρίσκουν? Μάλλον έτοιμα, δε βλέπω πώς θα μπορούσαμε να τα τρίψουμε..
    μου ήρθε μια τρελλή ιδέα, λίγη ψιλή..άμμο? Οι νησιώτισσες κόρες σου θα ενθουσιαστούν αν τους δώσεις το πράσινο φως:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δίκιο έχετε exportable, είχα στο νου μου βοτανικά μαγαζάκια, όχι ιντερνετικα. Στο aromantic και λοιπά έχει από αυτά και άλλα (μπαμπου, rosehips). Αυτά μου κάθονται καλύτερα για κρέμες ή υγρό σαπούνι, δεν ξέρω γιατί..

    Έχω σκεφτει και το αλάτι αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Όσο για την άμμο, και πάλι δίκιο έχετε μόνο που πρεπει να αποστειρωθεί.
    Δε βλέπω να πείθεται η deli να σκραμπαριστεί με άμμο εκτός αν αρχίσει και κυλιέται πάνω της :)

    Εχω ακούσει πως το σαπούνι γίνεται καλύτερο με θαλασσινό νερό, λέτε να πω στη deli να μου στείλει από το Tζάντε; μόνο αυτό δεν της ζήτησα ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ ευχαρίστως να φέρω και θαλασσινό νερό και άμμο για σκραμπ αρκεί να μου φτιάξει η μάγισσα και για μένα, χιχι. Εκτός, και φτιάξουμε μαζί κατιτίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καθόλου δίκαιο δεν είναι αυτό! Γιατί, γιατί, βάλατε καινούρια(καταπληκτική) συνταγή πριν προλάβω να τελειώσω με τις άλλες;! Τι θα πρωτοκάνω τώρα;!
    Και είναι και απο τα αγαπήμενα μου η κανέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σκέφτηκα κι αλάτι αλλά είπα ότι θα λειώνει στο ζεστό υγρό (μπορεί να το βάζετε σε άλλη φάση όμως, εσείς ξέρετε) έτσι σκέφτηκα την άμμο (αποστείρωση σε καυτό φούρνο εννοείτε?)
    Η εικόνα της sweet dreams να κυλιέται στην άμμο και να γεμίζει μπετόνια με θαλασσόνερο και να τα κουβαλάει στην αθήνα μου φτιαξαν τη μέρα:)))
    είδατε που είναι πρόθυμη η κοπέλα?
    κική κι εγώ μαζί σας, μαθητευόμενες μάγισσες είναι πολύ καλύτερα από τα έτοιμα, εγώ της λέω της καλής μας να γίνει σεμιναριούχα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ πρόθυμη είμαι, αυτή όλο με κακολογεί επειδή δε βρίσκω υλικούλια και έτσι δεν κάνω τις συνταγουλίτσες τηηηηηης...:-(
    Άμα κάνει σεμινάρια, θα δεις καλή που θα είμαι. Με την τσαντούλα μου, με μολυβάκι, με σημειωματάριο...αμέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αααα, σε σεμινάρια κι εγώ έρχομαι!
    και είμαι και καλή μαθήτρια :)
    (και τι έχουν οι κόρες από τα νησιά -και με καταγωγή από τη λεβεντογέννα - δλδ? Από που θέλατε να είμαστε, ε; )

    Φιλιά ξανά, καλό βράδυ !
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kοίτα τώρα που τις έπιασε όλες η προκοπή και θέλουν κι επιμόρφωση..

    deli και βέβαια θα σας δώσω όταν αποφασίσετε τι θέλετε! Ξέρω-ξέρω, όχι άλλα σαπούνια..
    Α, να σε δω με το μπετονάκι και τι στον κόσμο!
    Τα υλικούλια είναι το πρόβλημα ε; Σε βλέπω στο σεμινάριο να'ρχεσαι με ροζ κορδέλα και να τραβάς την κοτσίδα της heart..

    Starbuck σας άρεσε? τότε θα την φτιάξετε τώρα, γιατί αν θυμάμαι καλά την κάνατε και παραγγελιά (κάποτε:)

    heart εσάς πάλι σας σκέφτομαι να περιφέρεστε στα αεροδρόμια με σακουλες άμμου για να τις ψήσετε στο φούρνο! Οκ, θα σας κάνω σεμινάριο αν είστε φρόνιμη, αλλά σε νησί, όχι Αθήνα.

    νατασσάκι εσάς πάλι σας κόβω για αριστούχα :)
    Oι κόρες από τα νησιά δεν έχουν τίποτα. Το θέμα είναι πως αυτές οι κόρες μένουν στα νησιά μόνιμα και μας, μας τρώει η αρκούδα -που λέει και το τραγούδι..
    bisous :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μαγισσάκι είδατε, δε το λέω μόνο εγώ, όλες επιμορφωτικά σεμινάρια ψηφίζουν, ναι, σε νησί σε νησί! δεν είμστε όλες προκομένες, σε ακαμάτρες το βλέπω, κι εδώ έρχεστε εσείς:) άσε που θα πρέπει να συμμορφώνετε και την κική γιατί από τα γέλια δε θα προσέχουμε και πάνε τα βραβεία, πάνε κι οι έπαινοι!
    όσο για το τι έχω περιφέρει στου κόσμου τα αεροδρόμια, ούτε να με είχατε δει, την Άρτα και τα Γιάννενα σε κοτρώνες, αμμοχάλικο, κλάρες και άλλα νατουρέλ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκιά και αρωματική μου Μάγισσα,
    πως με καταλαβαίνεις! Σαφώς και έχω δοκιμάσει το συνδυασμό κανέλας
    νερόλι και είναι μια χαρά!
    Κάτι μου λέει πως αυτή θα είναι άλ-
    λη μια κρέμα απο τις συνταγές σου
    που θα είναι αγαπημένη μου.

    Σε ευχαριστούμε και συνεχίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πηγα χτες σ ενα παλιο φαρμακειο εδω στην Κερκυρα και ζητησα να μου φερουν τα υλικα που χρειαζονται και μου ειπαν οκ!Ειμαι πολυ χαρουμενη!Σε φιλω πολυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και βέβαια θα την φτιάξω, όχι που θα την αφήσω! χιχι! Πράγματι, έχετε φοβερή μνήμη!
    Και εγώ, και εγώ σεμινάριο! Και εγώ ψηφίζω σεμινάριο! Τώρα που βρήκα επιτέλους και βιταμίνες! (Τελικά βρήκα σε ΒΙΟ κατάστημα..)
    Μάλιστα σε νησί. Τα μαγισσοσεμινάρια οφείλουν να γίνονται σε νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ναι καλέ! Αν είχα τα υλικά θα εφτιαχνα. Τα γλυκά δλδ πως τα φτιάχνω; Αλλά άντε εδώ να βρεις όλα αυτά. Και άντε τα βρήκες. Λέει να τα πληρώσεις όσο κάνει μισό κιλό άλευρο κάστανου; Δε λέει.
    Εγώ στα σεμινάρια θα είμαι και η πρώτη μαθήτρια.
    Χαρτ, αν υποθέτεις οτι με μένα θα γελάτε )όπως καληώρα χτες στη δεξίωση), ένα σου λέω. Δεν έχεις βρεθεί με τη μανδάμ από δω. Για να βρεθείς, και αν καταφέρεις να μην κλαις από τα γέλια....εγώ μετά θα βάλω ένρινο...Φαντάζεσαι δίδυμο; Κική-Μάγισσα. ΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλησπέρα μαγισσούλα χρυσοχέρα! εκπληκτικές οι συνταγές σου όπως πάντα, δεν θα ξέρω τί να πρωτοφτιάξω όταν θα βρω χρόνο ξανά (το καλοκαιράκι!) για να ασχοληθώ με τα μαγικά σου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. να ειδικευτούμε στις αντιρυτιδικές δηλαδή γιατί από το πολύ γέλιο το A-zone μας (γουστάρετε νέα ορολογία?) θα κατσιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητη μαγισσα,ειμαι χαρουμενη που ανακαλυψα το blog σου,γιατι εδω και δυο χρονια φτιαχνω κρεμουλες με οσα φυσικα υλικα γνωριζα και μπορουσα να βρω.Τωρα ετοιμαζω λαδια και βαμματα,για νεες αλχημειες.Θα ηθελα ομως να μαθω που μπορω να προμηθευομαι αγνα υλικα.Εφτιαξα ηδη τον αργιλο,το rose lip balm και μασκα αβοκαντο.eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μετα το πρωτο μου σχολιο,θελω να σας πω λιγα λογια για μενα.Κατοικω στη Β.Ευβοια,ειμαι δικηγορος,εχω δυο κορες φοιτητριες-μεταπτυχιακα-και το χομπι μου ειναι η ζωγραφικη.Λατρευω τη θαλασσα,τη λογοτεχνια-ιστορικο μυθιστορημα-καιτελευταια...το laptop μου,ειμαι ακομα αρχαρια.Τωρα ετοιμαζω τρεις πινακες για τις κορες μου και εναν ακομα για το σπιτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κόρες bonjour,
    Ελάτε βάλτε ένα χεράκι, πήζω η μάγισσα..

    heart σας πιστεύω, οι βαλίτσες σας θα εχουν στενάξει. Όσο για το σεμινάριο, θα θριαμβεύατε, σας κόβω. Μπα, το γέλιο είναι το καλύτερο αντιρρυτιδικό.
    Η deli πάλι θα ζωγράφιζε καρδούλες κι ανθρωπάκια! Και φυσικά και δε θα έφτιαχνε ελιξίρια ακόμη κι αν είχε τα υλικά, εδώ τρόμαξα να τη πείσω να φορέσει κρέμα..Τα ταλέντα της είναι άλλα. Η αλήθεια είναι πως οι καφέδες και προπάντων τα γεύματά μας (!) κάνουν τις Παπασταύρου-Γιαδικιάρογλου να βλέπουν την πλάτη μας :)

    Ευγενική Δέσποινα, δε με ενημερώσατε πως δούλεψε το emulsifying, αναμένω.

    Faraona χαίρομαι και σας φιλώ ομοίως :)

    Starbuck είδατε τελικά, τα ΒΙΟ έχουν, τσούζουν βέβαια..
    Για το σεμινάριο, αποστείλατε αίτηση!

    ανώνυμε/η ευχαριστώ, μη νομίζετε, η αρωματική μαγειρική θέλει λιγότερο χρόνο από τη συμβατική.

    Ελένη από τη Βόρεια Εύβοια καλώς ήλθατε :)
    Άλλη μια κυρία που μένει σε πανέμορφο νησί.. Βαλτές είστε όλες; Kαμμιά κόρη καυσαεριούχα για συμπαράσταση; Βλέπω έχετε και πείρα στα ελιξίρια, θα μας βοηθήσετε λοιπόν!
    Σας εύχομαι να χαίρεστε τα καμάρια σας, συμμερίζομαι τη λατρεία σας για τη θάλασσα. Έχετε και ταλέντο στη ζωγραφική, πάλι ζήλεψα, όλα τα ταλέντα τα ζηλεύω! Αφού αγαπήσατε και το laptop, ελπίζω σύντομα να φτιάξετε δικό σας μπλογκ για να μας δείχνετε τους πίνακες σας να ευφραινόμαστε.

    Bisous a toutes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eδώ είμαι μαζί με το φούξια σημειωματάριό μου..και γράφω και γράφω...

    Εγώ θέλω να μου γράψεις μία με κανέλλα αλλά με πιο λίγα....παρατρεχάμενα γίνεται..????

    Καλά θα το πω τώρα ,είχα βάλει μια κρέμα εταιρίας με βάση την κανέλλα ..το άρωμά της ...ήταν όντως θεικό...(άσχετο :πως στην ευχή μπαίνουν τα διαλυτικά δεν θυμάμαι)

    MANAAAAAAA είναι πολλά που θα βρω όλα αυτά!!!

    Πώπω γκρίνια πρωί πρωί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πάει μου βγήκε το όνομα, αλλά άλλη φορά να με λες μάνα μου !!!

    λοιπόν κόρη,
    τι δεν έχεις από όλα αυτά?
    το καριτέ το αντικαθιστάς με βούτυρο κακάο (δε θα΄ναι το ίδιο) ή με λάδι καρύδας. Το καροτέλαιο και το σιτέλαιο τα έβαλα για το χρώμα, βάλε άλλα λάδια που έχεις.
    Στεατικό στο φαρμακείο, ή καλύτερα στο Ρουμπουλάκη στη Σωκράτους που τα έχει όλα. Μόνο που ειναι κλειστός το Σάββατο @#$%$#

    Άλλη ερώτησις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. xaxaxaxa

    ok Mάνα μου!!!!

    Καμιά ...καλύφθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχ μαγισσούλα μου,
    περιμένω πως και πως να μου στείλουν το στεατικό. Το παρήγγειλα προχθές οπότε μάλλον τέλος της επόμενης θα μου έρθει. Μια ερώτηση μόνο για το πως λειτουργεί αυτό το οξύ. Το χτυπάω αλύπητα μέχρι να φουσκώσει και να δώσει αέρινη υφή στην κρεμούλα μου. Η αέρινη αυτή υφή παραμένει ή μετά από χρήση αρχίζει να νερουλιάζει??? Ρωτάω γιατί το παθαίνουν κάποιες από τις κρέμες με e-wax.Συγκεκριμένα αυτές στις οποίες προσθέτω περισσότερο νερό, για να βγουν πιο ελαφριές.Αρχικά έχουν καταπληκτική υφή αλλά με τον καιρό σα να χάνουν τον όγκο τους και βγάζουν νερό.
    Το χρώμα όμως της κρεμούλας όλα τα λεφτά!!! Και το σαπουνάκι τέλειο!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το παραπάνω σχόλιο το έγραψα εγώ. Κάθε εβδομάδα κάτι αλλάζει με τα ονόματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. megalourgeite pali dear me yperoxi mousiki ypokrousi!
    kalimera :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. γοητευτική Ελευθερία, το στεατικό είναι βοηθητικός γαλακτοματοποιητής όταν χρησιμοποιείται με e-wax. Θα χρειαστείτε το 1/4 της ποσότητας του e-wax. Το συγκεκριμένο δεν το παιρνει να νερουλιάσει γιατι η ποσότητα του νερού είναι σχετικά μικρή. Εφόσον ομογενοπιηθεί η κρεμα θα εξακολουθήσεις να τη χτυπας με μιξεράκι για εισχωρ΄ησει αέρας και να γίνει αέρινη.
    Γενικά με το e-wax πάντως δεν έχω παρατηρήσει διαφορά στην υφή. Μήπως μπουμπουνάτε πολύ νερό;-)
    Αλλά κι έτσι να είναι θα πάρετε λοσιόν. Εκτός αν εκτίθεται η κρέμα σε μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας.
    Σαπουνοφτιάξατε?
    σμακ

    κόρη μινωίτισσα, μερσί μποκού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αν αντί για στεατικό οξύ χρησιμοποιήσουμε λεκιθίνη, είμαστε εντάξει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τό στεατικό οξύ δεν το γνωρίζω,αλλά εγώ χρησιμοποιώ αγνό μελισσοκέρι από παραγωγούς της περιοχής.Πρέπει να το βάζω ή αρκεί η λεκιθίνη;Στην αρχή δυσκολεύτηκα,όμως τώρα έχω γίνει εξπέρ στις κρέμες.Στο σαπούνι τα πάω χάλια,μια φορά το τόλμησα και απογοητεύτηκα.Θα δοκιμάσω με έτοιμο χωριάτικο,που μου χάρισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΓΩ; ΕΓΩ θα χαζεύω στο σεμινάριο;;; Εγώ θα ζωγραφίζω στο μάθημα; Άμα το ξαναπείς θα σε πάω στο Κολωνάκι για κρητική σαλάτα με ντάκο!!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πού έχει στο Κολωνάκι κρητική σαλάτα με ντάκο;;;;;;;;;
    Θέλω κι εγώωωω!
    (αν και, σας φτιάχνω και σπίτι μου, ευχαρίστως! ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ...μαγίστρα, μαγιοπούλα, μάγισσα...πολύ χαίρομαι που περνάς από το σαλονάκι μου και λες καμιά καλησπέρα...κι εγώ περνάω συχνά...κι ας μην το ξέρεις...είσαι από τους ανθρώπους που αγαπώ πάνω τους αυτό που μου λείπει κι αυτό ξέρεις είναι πολύ σημαντικό...για μένα...επειδή όμως δε γράφω συχνά...κι επειδή δεν ξέρω εσύ πόσο χρόνο έχεις με όλα αυτά τα μαγικά που ανακατεύεις να περνάς από το σαλονάκι μου...υπάρχει ένα παιχνιδάκι που πολύ θα ήθελα να συμμετάσχεις σε αυτό...έτσι για να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα...ξέρω είναι εκτός κλίματος της σελίδας σου...αλλά πολύ θα χαιρόμουν να αποδεχόσουν την πρόσκληση...αν όχι πάλι...δεν πειράζει...για περισσότερες πληροφορίες...εντός...

    ...καλησπέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Νατασσάκι...άσε...Ντάκο άβρεχτο και σκληρό. Ούτε με σκαρπέλο δεν έσπαγε. Θυμάσαι τον παγοκόφτη στο Βασικό Ένστικτο; Τέτοιο θέλαμε για να το σπάσουμε...Για να μη μιλήσω για το σταμναγκάθι... Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Starbuck η κρέμα θα σας βγεί, μπορεί να μην είναι τόσο αέρινη όμως..

    Ελένη αφού γίνατε εξπέρ, δεν τίθεται θέμα. Το στεατικό οξύ «σηκώνει» περισσότερο νερό. Αν το μελισσοκέρι σας ικανοποιεί τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Προσωπικά χρησιμοποιώ emulsifying wax, ιδιαίτερα για κρεμες προσώπου και λοσιόν, για λεπτή και μη λιπαρή υφή. Α, μην απογοητεύεστε με την πρώτη προσπάθεια, το σαπούνι λέει!

    Ναι deli, θα χαζεύεις κι όταν δεν το κάνεις θα τραβάς φωτογραφίες :) Ο ντάκος, τι γέλιο!

    Νατασσάκι όχι, δεν θα ξαναπάμε εκεί, θα έρθουμε στο σπίτι σας να φάμε την επόμενη φορά! Όπως τα λέει η deli είναι..

    nomansland Ευχαρίστησή μου να περνάω από το ωραίο σας blog. Nαι, τη δέχομαι την πρόσκληση και σας ευχαριστώ, θα τη συνδυάσω με το επόμενο ποστ.
    Ξέρετε, το θέμα δεν είναι ότι δεν προλαβαίνω λόγω των ελιξιρίων, μακάρι να ήταν αυτό. Οι άπειρες ώρες δουλειάς είναι το θέμα..
    Μεταξύ μας, μη νομίζετε ότι θα με γνωρίσετε καλύτερα τη μυστικοπαθή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Περιμένοντας το...χιονιά,απολαμβάνουμε μια υπέροχη λιακάδα και ετοιμαζόμαστε για τα..χειρότερα!Θυμάμαι το 87 μόλις είχαμε έρθει σ` αυτό το όμορφο μέρος και αποκλειστήκαμε δυο εβδομάδες.Σήμερα μου στέλνουν κι άλλο σαπουνάκι, έτσι θα φτιάξω με βρώμη.Θα μου προτείνεις από που να αγοράζω αγνά υλικά;Αδημονώ να δημιουργήσω....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μάλλον βάζω πολύ νερό. Δεν σαπουνόφτιαξα ακόμη. Περιμένω τον πατέρα μου τέλος του μηνός και θα του πω να βρει και να μου φέρει.Θα δούμε...Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μάλλον βάζω πολύ νερό. Δεν σαπουνόφτιαξα ακόμη. Περιμένω τον πατέρα μου τέλος του μηνός και θα του πω να βρει και να μου φέρει.Θα δούμε...Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν μου πέτυχε η μάσκα αργίλου! Είμαι συγκλονισμένη! Έκανα ό,τι έλεγαν οι οδηγίες και όμως στο τέλος όλο το μίγμα κόλλησε σαν μπάλα στο κουτάλι που το ανακάτευα! Και όταν το έβαλα στο πρόσωπο δεν απλωνόταν με τίποτα! Γλιστρούσε κομμάτακι-κομματάκι! Μα τι έκανα λάθος;; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. δε μου αρεσε το χιονι αλλα τελικα φετος ειναι πολυ λαχταριστο. Ανοιξα το παραθυρο μου και εφαγα λιγο! μετα θυμηθηκα ομως μοσο μολυσμενο το εχουμε καταντησει. Ουτε χιονι δεν μπορουμε να φαμε πια. Δεν πειραζει! Θα μου φτιαξεις εσυ παγωτακι με υφη χιονιου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το χιόνι είναι τέλειο! Και ακόμα πιο τέλειο είναι που δεν θα πάω στη δουλειά αύριο!
    Και όλα στον κήπο είναι χιονισμένα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εντάξει, τα κατάφερα! Λίγο παραπάνω ροδόνερο χρειαζόταν! Τι χαζούλι είμαι ώρες ώρες!
    Παρεμπιπτόντως, είναι απίστευτη η μάσκα αργίλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καλημέρα κόρες αποκλεισμένες!

    Ελένη κόρη του χιονιά, ελπίζω τουλάχιστον να το απολαμβάνετε. Προσωπικά, δεν τα πάω καθόλου καλά με το χιόνι, στην Αθήνα μεταφράζεται σε ταλαιπωρία, μου τη δίνει :(

    κόρη γοητευτική, στείλτε καμμιά φωτό με τη Σαντορίνη στα άσπρα!

    μα Starbuck, και να θέτε να αποτύχετε στη μάσκα αργίλου, δε γίνεται! οι το νερο μας δίνει πάντα την επιθυμητη υφή.
    Κι εγώ εκτός δουλειάς σήμερα, αύριο να δουμε, πατινάζ με το αυτοκίνητο..
    Όσο για τον κήπο, φοβάμαι μην καούν οι λεμονοπορτοκαλιές μου :(

    μαριλένα, ξάπλες σήμερα ε?
    φυσικά και θα σου φτιάξω χιονοπαγωτάκι, ήδη έχω βάλει σορμπέ σαμπάνιας, αλλά εσύ είσαι μικρό, θα σου φτιάξω τσάι με κανελα :)

    Aφού έχω ελευθέρας σήμερα, πάω να φτιάξω ένα αρωματικό γαλάκτωμα, στερεό! θα μπαίνει και στην τσάντα σας! κι έχω να πειραματιστώ με το υγρό σαπούνι..

    bisous a toutes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. και σημερα ξαπλες και με λιγη τυχη και αυριο(αν και μολις εβγαλε εναν καλοκαιρινο ηλιο τερας!) !! Το τσαι το λαρευω!! ειδικα το πρασινο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. λοιπόν οταν θα ρθεις στην θεσ/νικη θα κάνουμε ένα γυρισμα για την εκπομπή μου

    μπορεί να ναι μαγειρικής αλλά- τι στο καλό-
    και τα ελιξήρια σε πιάτα δεν γίνονται?

    θα κάνουμε "Για τα πιάτα σου μόνο"
    elixiria version

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Και σήμερα ξάπλες! Αρνούμαι εγώ πάντως να διακινδυνεύσω για να πάω στη δουλειά!
    Εμένα οι λεμονιές μου την σκαπούλαραν, για τα λουλούδια μου δεν ξέρω ακόμα...Θα δούμε.
    Λοιπόν, αν μας φτιάξετε και υγρό σαπουνάκι για να έχουμε αφρόλουτρα και σαμπουάν ε τότε πια... νομίζω ότι εγώ προσωπικά θα είμαι εντελώς καλυμμένη! Τίποτα πια δεν θα αγοράσω απ'έξω!
    Μήπως να αρχίσετε να σκέφτεστε και το μακιγιάζ??? ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέραααααααα

    Τι ωραία με το χιόνι εεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μαγισσούλα μου,
    έβγαλα μόνο τον κήπο μου(που καταστράφηκε) και τη Λίλλη με τον πατέρα της να παίζουν χιονοπόλεμο στην αυλή!!!Το υπόλοιπο νησί δεν το τράβηξα καθόλου.Του χρόνου, εεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τυχερό μικρό, πάλι τη γλύτωσες :)
    Ok then, πράσινο τσάι με λεμόνι.

    kanataki, ευχαρίστως, μετά την αρωματική μαγειρική θα σνομπάρετε τη συμβατική.

    ΥΓ να θυμηθώ να κάνω μανικιούρ

    Starbuck, εγώ πάλι είμαι στις επάλξεις, και το πρωί σε ρόλο Ιαβέρη-πατινέρ..
    Τα νέα απο τίς λεμονιές είναι καλά. Θα κάνουμε και υγρό σαπούνι, κάνω ποικίλα πειράματα τώρα, στο επόμενο ποστ θα εχω φωτό.
    Νννναι, έχω πάρει κάτι συμπράγκαλα για μακιγιάζ και όλο το αναβάλλω. Κάποια στιγμή θα γίνει.

    ξανθιά, πολύ ωραία είναι, κι ακόμη ωραιότερα που δεν έφαγα τούμπα!

    γοητευτική, never mind, θα βάλω εγώ το Σαρωνικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αγαπητή μάγισσα, "κόρη καυσαεριούχα για συμπαράσταση" παρούσα, νέα στο blog, θαυμάζουσα και κατενθουσιασμένη! Αλλά πανάσχετη, γι'αυτό είπα να αρχίσω με τα λαδάκια. Είδα τη συνταγή σου για το λάδι για τα μάτια και πικράθηκα, καλή μάγισσα, γιατί εγώ ως τώρα χρησιμοποιούσα μείγμα αμυγδαλέλαιου και καστορέλαιου και δεν είδα κανένα από αυτά... Να καταφύγω στα μαγαζιά ΒΙΟ για λαδάκια για το πρόσωπο ή υπάρχουν και αλλού;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καλώς την, την καυσαεριούχα:)
    metci,
    και σε καταστήματα ΒΙΟ θα βρειτε κάποια.
    Για διευθυ΄νσεις στειλτε μέηλ πλιζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλημερα μαγισσουλα!

    μιας και μιλαμε για μαλλια και φυσικα προιόντα, μηπως γνωριζεις κατι για τη χέννα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

την αρωματοάπόψή σας πλιζ :)