26 Οκτωβρίου 2009

ω~night repair serum

Κάποιες μέρες πριν, και έχοντας την υπόξινη διάθεση των ανθρώπων που δεν επιλέγουν οι ίδιοι τον προορισμό τους, προσπαθούσα να συμφιλιωθώ με το άβολο κάθισμα.
“Γιατί αυτή η γκρίζα πόλη και όχι η Κούβα;” αναρωτήθηκα. Και επειδή η προφανής απάντηση δε με βόλευε καθόλου, αποφάσισα χωρίς ενθουσιασμό να γίνω προσωρινά λαθραναγνώστης.

Η διπλανή κυρία, ενδεδυμένη με κλασσική γιάπικη στολή, άνοιξε το γιάπικο φάκελό της και με μια άνετη γιάπικη κίνηση έβγαλε ένα γυναικείο περιοδικό μόδας. Ας το καλό. Και κουνέλι να είχε βγάλει, δε θα με ξένιζε τόσο. Εφόσον δεν έβγαλε netbook, το λιγότερο που όφειλε να επιδείξει ήταν κάτι από τον οικονομικό τύπο, σκέφτηκα καθώς ξεφύλλιζα το πορτοκαλί ένθετο της Καθημερινής και χωρίς να μου διαφύγει η ξαφνιασμένη περιπλάνηση της κυρίας στο ξεβαμμένο μου τζιν.

Αφού ανέλυσα για περίπου ένα πεντάλεπτο την παγίδα των στερεότυπων, άρχισα να ρίχνω βαριεστημένες ματιές στο περιοδικό της κυρίας. Σκάλωσα στη διαφήμιση του “Αdvanced night repair” της Estée. Να κάτι ενδιαφέρον: άραγε ποια να είναι η κατάλληλη ελληνική μετάφραση για την ονομασία του προϊόντος;

~ αβανσέ επισκευές το απόβραδο;
~ προχωρημένο ρεκτιφιέ βραδιάτικα;

Δε βρήκα κάτι satisfying enough. Μια εβδομάδα μετά προέκυψε το ω~night repair serum.







Αλλά, ας πάμε πρώτα μια βόλτα στην Πάρο του Σεπτεμβρίου, έτσι για το κέφι μας..









Πίσω στο serum τώρα. Εννοείται, πως η μόνη ομοιότητα με το εμπορικό σκεύασμα δεν είναι παρά τα τελευταία συνθετικά της επωνυμίας του.
Η ιδέα μου ήταν πολύ απλή: ήθελα ένα serum, αποκλειστικά φτιαγμένο από πολύ θρεπτικά έλαια, που 2 σταγόνες θα αρκούσαν για να δώσουν λάμψη και τροφή σε οποιοδήποτε τύπο επιδερμίδας.

Το serum βασίζεται στο συνδυασμό των ω λιπαρών οξέων με βοτανικά έλαια και βιταμίνες.

Τα ω~9 λιπαρά οξέα (ελαϊκό οξύ) υπάρχουν άφθονα στα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, είναι πολύ θρεπτικά για την επιδερμίδα, την κάνουν πιο απαλή και λαμπερή. Έλαια πλούσια σε ω~9 είναι το ελαιόλαδο, το λάδι από κουκούτσια βερίκοκου, το αμυγδαλέλαιο, το λάδι αβοκάντο, το λάδι μακαντάμια κλπ.

Τα ω~3 & ω~6 λιπαρά οξέα δεν μπορούν να βιοσυντεθούν από τον ανθρώπινο οργανισμό, πρέπει να λαμβάνονται μέσω της τροφής και για το λόγο αυτό ονομάζονται απαραίτητα λιπαρά οξέα (essential fatty acids). Τελευταία οι έρευνες έχουν εστιάσει στις ευεργετικές συνέπειες που έχουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα ιδιαίτερα στα καρδιαγγειακά νοσήματα λόγω των αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων τους.

Τα ω~6 λιπαρά οξέα (λινελαϊκό οξύ) συμμετέχουν στην ανασύσταση των λιπιδίων της επιδερμίδας και περιορίζουν την αφυδάτωσή της. Έλαια πλούσια σε ω~6 είναι το αμυγδαλέλαιο, το λάδι από κουκούτσια βερίκοκου, το καρθαμέλαιο (Carthamus tinctorius, το λάδι από κουκούτσια σταφυλιού και ιδίως το λάδι του νυχτολούλουδου.

Τα ω~3 λιπαρά οξέα (γάμα-λινολενικό οξύ) συντελούν στην ελαστικότητα της επιδερμίδας και έχουν αντιφλογιστικές ιδιότητες και ηρεμούν την ερεθισμένη επιδερμίδα.

Χρησιμοποίησα και έλαιο από ιπποφαές, το οποίο εκτός από την περιεκτικότητά του σε ω~3 & ω~6 λιπαρά οξέα είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Ε και καροτένια.

Τα βοτανικά έλαια είναι τα συνήθη απλά θαύματα: εκχύλισμα από καλέντουλα, από centella και χαμομήλι.

Voila la recette.


Η ποσότητα που προτείνεται είναι για 15ml, και φυσικά η διαδικασία είναι η πιο απλή που υπάρχει: προσθέτουμε ένα ένα τα υλικά και ανακινούμε.
Χρησιμοποιούμε μόνο 2-3 σταγόνες, τις απλώνουμε στο πρόσωπο και το λαιμό με κυκλικές κινήσεις μασάζ.

Απλά πράγματα,




με εντυπωσιακά αποτελέσματα.


Να μην ξεχάσω:
α. το serum αυτό, ή μια ανάλογη σύνθεση είναι κατάλληλο για ένα φίλο που ζήτησε ένα σκεύασμα για να αντιμετωπίσει το έκζεμα και τους δερματικούς ερεθισμούς. Καλό είναι να χρησιμοποιήσει μόνο αιθέριο έλαιο χαμομηλιού.
β. ζητώ συγγνώμη για τα αναπάντητα emails. Λείπω συχνά και όταν βρίσκομαι εδώ το blogging μοιάζει πολυτέλεια. Miss you.


134 σχόλια:

  1. oh!!!! WELCOME BACK!!!

    μου λειψες :-)
    ετσι που κοίταζα τις φωτογραφίες για μια στιγμή νόμισα πως ήταν δικές... και γω είχα πάει στην Πάρο τελη Σεπτεμβρίου και το νησί ήταν σχεδόν έρημο αλλά και τόσο όμορφο που θέλω να ξαναπάω !

    μετά από πολύ διάβασμα ψάξιμο στο νετ και δοκιμές, είμαι σίγουρη ότι αν στο σερουμ που προτείνεις ο φίλος που υποφέρει απο εκζεμα αν αφήσει το γεράνι και προσθέσει και χαμομήλι θα έχει καταπλητκικά αποτελέσματα(τα δύο αυτά μαζί κάνουν θαύματα) η έκθεση δε στον ήλιο είναι ότι καλύτερο για το έκζεμα.

    νομίζω ότι το ω! night repair serum είναι μια εξαιρετική ονομασία !

    οι φώτος εξαιρετικές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάγισσα,μας έλειψες!Μάλλον μας είχες κακομάθει παλιότερα με τις τακτικές αναρτήσεις.
    Πολύ ωραίο το serum και έχω απ΄όλα εκτός τις πρωτείνες.Θα κοιτάξω τι εκχυλίσματα μού βρίσκονται,αλλιώς θα τα ετοιμάσω.Αυτό τον καιρό έχω φτιάξει πάλι με ρόδι-αλήθεια είναι υπέροχο!
    Οι φωτογραφίες πολύ όμορφες και η μουσική μας ανεβάζει.
    Φιλιά!

    Κι εγώ τελευταία έριξα μια ματιά στο σκεύασμα σε κάποιο περιοδικό και αναρωτιόμουν τι να περιέχει και είναι αναβαθμισμένο-έχει πέσει πολύ διαφήμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτή η διαφήμιση της εστέ, μου 'χει σπασει και τα νεύρα και τα τύμπανα!
    ακουω σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα δίεση κι εκεί, έχουν λυσσάξει με τους "επιστήμονες μας"
    μπλιαχ και μπλιάχ ξανά, στο απειρο!

    εννοείται πως μας έλλειψες πολυ
    *ερχομουν συχνά και κοιτουσα συμβουλές για τα αρώματα.

    σε φιλώ
    και καλως ηρθες μας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ω μα τι post!! Μαγισσοτάτη είχα αρχίσει να ανησυχώ...τι σας κάνουν στην εργασία σας, σας ταλαιπωρουν οι κακοί ανθρώποι? Να ερθουμε να τους κτυπήσουμε αν είναι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για αυτή την συνταγή την οποία έχω πραγματικά ανάγκη.
    Θα βάλω 8 σταγόνες αιθέριο έλαιο χαμομήλι .
    Όποτε έχεις ελεύθερο χρόνο μου γράφεις και για τα άλλα, καταλαβαίνω απόλυτα τι σημαίνει έλειψη χρόνου.
    Σταμάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ω! πολύ ω το ω! (πώς είπατε; προχωρημένο ρεκτιφιέ βραδιάτικα; :)))))) ω και πάλι ω:)
    Αυτή η διαφήμιση μάς έχει κατακλύσει κι εδώ, όπως λένε και οι κόρες πιο πάνω, και άμεσα και έμμεσα (βλέπε δηλώσεις αντιπαθούς ηθοποιού που δουλεύει νομίζω για την εταιρεία να λέει δήθεν τυχαία σε συνεντεύξεις ότι δε ζει χωρίς το προιόν κτλ) αφού έλεγα λες να;
    Τα συστατικά της είναι πάνω στο ίδιο σκεπτικό των ω που προτείνετε; Λέω να το φτιάξω το ρεκτιφιέ, να γλιτώσω και τις εξήκοντα που νομίζω ότι κάνει. Μες το μυαλό μου είστε μάγισσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να προσθέσω και το κανναβέλαιο στα έλαια ω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Welcome babe! Πολύ μου άρεσε η εισαγωγή! Και οι φωτό!!! Για το σερουμ, τι να πω η πτωχή;
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ξεβαμμένο τζην for ever and ever

    γιάπικο στυλ πολύ ξενέ

    Πάρος ... 18χρονα ,οι πρώτες μας διακοπές μακρυά απ το σπίτι
    πέρυσι ήτανε θαρρώ

    ένα παρόμοιο σέρουμ της fresh line στάθηκε η αφορμή για να ξεκινήσω τις μαγκιές μόνη μου πριν 4-5 χρόνια
    αν διαβάσετε το προσπέκτους τους ,αναλύει-περιγράφει τόσο καλά τα συστατικά που σε προδιαθέτει να κάνεις αυτό που πρεπει
    συν ότι τα 30 ml είχαν τότε 44 γιούρα
    regenerating oil το λεγε¨, μην τρελλαθούμε...
    με ένα κάρο αιθέρια μέσα ,και καλά,εγώ ούτε ένα δεν μύρισα

    και το φτιάχνω λοιπόν και το πλάκωσα στα αιθέρια να βγάλω τ'άχτι μου και το 1ο βράδυ που το φόρεσα ,πάω να κοιμηθά αλλά πού?
    με πιάνει μια αντάρα, μια έξαψη που μου ρθε να βγω στους δρόμους με τα νυχτικά ,να τρέχω,να τρέχω
    και τρομάζει ο ντάρλινγκ μου, μην μας βρει κανά κακό και με ρωτάει ,,,"το αντίδοτο το ξέρεις?","όχι,όχι"ουρλιάζω εγώ
    "να σου φέρω νερό¨"ξαναρωτά έντρομος
    "τον πυροσβεστήρα καλύτερα" ξαναουρλιάζω εγώ

    αχ τι ωραίες αναμνήσεις που έχω

    ε μετά το αραίωσακαι το κανα σε 5 δόσεις και κοιμόμαστε ήσυχα οικογενειακώς, από τότε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαρτ σούγκαρ-μπέιμπι
    ποιά ήταν η αχώνευτη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. sadigi, Πάρος, τότε, ναι!:)
    το δράμα σας πολύ με άγγιξε, πειράζει που γέλασα όμως;:))
    Η Λιζ καλέ, του Χιου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααα αυτή???
    καλά ακόμα αυτή έχει ο Χιου?

    καθόλου δεν πειράζει σούγκαρ
    αφού δεν έβγαλα τρίχες στην πλάτη και κυνόδοντες εκείνο το βράδυ,καθόλου δεν πειράζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ωραια ολα αυτα και οι συνταγες
    ασυγκριτες! Αλλα που μπορει καποιος
    να προμηθευτει ολα τα απαραιτητα?
    Γιατι εγω δεν εχω ιδεα!
    Σε φαρμακειο? σε καλλυντικαδικο?
    σε μαγαζι με βοτανα? Που?
    θα ηταν καλο να εδινες καποιες διευθυνσεις η εστω ενα τιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς μας ήρθες μαγισσούλα μας!
    Δεν έχω πρωτεϊνη μεταξιού αλλά δε μασάω!
    Η αλήθεια είναι ότι εκτός απο τις συνταγές, μας έλειψε και το χιούμορ σας. Με αυτό το "προχωρημένο ρεκτιφιέ βραδιάτικα" γελάω 2 μέρες!

    ΥΣ. Για να μην πω και για την Σαντυγί! "τον πυροσβεστήρα καλύτερα"χαχαχαχα! Είστε φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι ο απόλυτος γκουρού μου, αυτό έχω να πω. Παράτα όποια δουλειά σε κρατάει μακριά από τόση ομορφιά! Σε νιώθω δεν ξέρεις πόσο!!

    Respect once again, μου δίνεις τρελή έμπνευση!

    Λοιπές κόρες είστε φοβερά όργια χεχεχεχεχεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εσείς γελάτε αλλά εγώ είδα του Χάρου τα δόντια

    άλλη μια φορά τρομαξα πολύ
    έκανα μια μάσκα με όλα τα συσφικτικά της φύσης,βρώμη,μαγιά,,αλεύρια,κορν φλάουρ κ.λ.π.
    και νιώθω πως μου χτίσανε με μπετο ΑΓΙΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ τη μούρη και έχω εγκλωβιστεί από κάτω
    μου εξογκώθηκαν τα μάτια γιατί το δέρμα άρχισε να τεντώνει,να απομακρύνεται, να θέλει να πάει σε άλλο κεφάλι
    και το στόμα επίσης τραβιόταν,τραβιόταν
    πως είναι ο τζόκερ(Τζαν Νίκολσον) στον Μπάτμαν
    έτσι έγινα
    ήθελα να φωνάξω Παναγιά μου και δεν μπορούσα και μ έπιασε και μια φαγούρα
    και γράφω 1 σημείωμα του ντάρλινγκ
    γέμισε την μπανιέρα νερό,πέτα με μέσα και πάρε τα παιδιά και φύγετε, μπορεί να σας κάνω κακό
    και ορκίσου πως θα είμαστε μαζί ότι κι αν αντικρύσεις μετά
    αυτό που με ανησύχησε όμως είναι ότι ο ντάρλινγκ δεν κουνήθηκε από τον καναπέ
    εκεί κατάλαβα την αφόρητη μοναξιά που νιώθει κανείς όταν πρέπει να σηκώσει μόνος του το σταυρό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ναι ναι σούγκαρ μου
    έτσι έχουν τα πράγματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αααχχχχ

    κάποτε ήμουνα πουλί
    και μ' αγαπούσανε πολλοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @sadigi
    βρε σαντιγι για κάνε ενα πετι κόπο να μου γράψεις τι έβαλες στην μάσκα αλά ηρακλής ...δεν ξέρω γιατι αλλά μου χεις δώσει την εντύπωση ότι είσαι πολύ της υπερκατανάλωσης ...ρίχνεις μέσα ότι βρεις για καλύτερο αποτέλσμα αλλα γενικώς το παρακάνεις ... εγώ έχω μικτό δέρμα και κάνω μια μάσκα πολύ ευκολη και πολύ αποτελεσματική (δερμα λαμπερό λευκό ....σαν να έχω κοιμηθεί 15 ώρες και σαν να είμαι 30 χρονών....ήθελα ..αχαχα!)
    2 κ.σ. λευκός αργιλος, όσο ροδόνερο πάρει, 2 σταγονες teatree, 2 σταγ. λεβάντα, 1 σταγ. θυμάρι, 1 σταγ. τριανταφυλλο , 2 γεράνι 2 παλμαρόζα 2 λεμόνι.
    ΑΑΑ και δεν χρειάζεσαι ουτε μπανιέρα ούτε πυροσβεστική και δεν θα νοιώσεις μοναξιά ..μπιλιβ μι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. λιλου :))
    staraki :))
    νατάσσα μου καλή που να θυμάμαι τώρα τι έβαλα μέσα
    ξέρεις πόσος καιρός πάει?
    ουουουουου
    θενκς για τη συνταγούλα ,ειχα παραμελήσει τον άργιλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εξαιρετικό το ω~! Θα το προσπαθήσω!

    Ερώτηση (λίγο άσχετη): Έχω ένα κόλλημα με το άρωμα πασχαλιάς! Υπάρχει περίπτωση να βρώ αιθέριο έλαιο; Κι αν ναι, τότε ακολουθώντας τη βασική συνταγή σου για αρώματα μπορώ να φτιάξω ένα άρωμα τέτοιο;

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γεια σας κορασια να'στε καλα παλι καινουριο συκωτι εκανα απο τα γελια, παντως γλυκια sadigi δεν εισαι η μονη, εγω σε καταλαβαινω απολυτα.. την προηγουμενη εβδομαδα μου ειπε μια φιλη πως βαζει στο προσωπο τζελ αλοης προσωπου κ ...τσιτωνει, εγω εχω ενα μπουκαλι τζελ ποσιμο απο το οποιο βαζω οσο χρειαζεται καθε φορα στις κρεμες που φτιαχνω. Αλλα μου αρεσε αυτη η ιδεα κ ειπα να το ψαξω λιγο ετσι βρηκα μια παλιοτερη δημοσιευση, δεν θυμαμε ακριβως που ή σ'αυτο το blog ή στο aromacook,οπου ελεγε οτι μπορουμε να βαλουμε απευθειας στο προσωπο το τζελ που περνουμε αν γδαρουμε ενα φυλλο αλοης. Ετσι κ γω περνω λιγο απο το τζελ μου κ βαζω το απορροφησε αμεσως κ πραγματι τσιτωσα.. σκεφτομαι.. να βαλω ξανα πιο γενναια ποσοτητα.. κ ...στα επιμαχα σημεια (στο ποδι της χηνας,κατω απο τα ματια κ γυρω απο το στομα μεχρι τις ρυτιδες εκφρασης),ενα παχυ παχυ στρωμα.. το αποτελεσμα: μια φουντωση μια φλωγα... φουντωσα η γυναικα οπως ο μιχαϊλιδης στην ταινια με την βουγιουκλακη "αχ αυτη η γυναικα μου"...πηρα ενα μπορντωροδοκοκκινο χρωμα που θα ελεγε κ η μοιραρακη.. αρχισα να ριχνω νερο..τιποτα.. μονο με παγακια ηρεμησα κ μετα απο μιση ωρα.. οταν ηρθε το amore μου κ του ειπα εσκασε στα γελια κ με μουτζωνε γιατι δεν εβγαλα φωτο για να με εκθεσει παγκοσμιος στο internet....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Serendipity: Σχετικά με το αιθέριο έλαιο πασχαλιάς. Με απασχόλησε γιατί δεν είχα ποτέ συναντήσει το αιθέριο έλαιο της και το έψαξα λίγο...
    Διίστανται οι απόψεις. Κάπου διάβασα ότι δεν βγαίνει αιθέριο αλλά παρασκευάζεται μόνο έγχυμα πασχαλιάς, κάπου αλλού ότι βγαίνει σε πολύ μικρές ποσότητες. Σου δίνω τα παρακάτω λινκς και ελπίζω να σε βοηθήσουν.
    Είναι όντως υπέροχο το άρωμα της...

    www.victorie-inc.us/lilac_purple.htm
    http://www.wellsphere.com/wellpage/lilac-essential-oil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χαχαχα! Σαντυγί, δεν παίζεστε σας λέω!!! Δεν υπάρχετε!
    εγώ είμαι πολύ φοβιτσιάρα για να κάνω περιέργα στη μούρη μου κατευθείαν, αλλά!.. φαντάζομαι θυμάστε τι λαχτάρα έπαθα με το σαπουνάκι-μελάκι-αλουμινένια φορμίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ωχ! Άρωμα πασχαλιάς βλέπω
    Και εγώ θα θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. staraki μου
    ααααχαχαχαχα
    θυμάσαι? τι γέλιο είχα ρίξει τότε.. είχες ταλαπωρηθεί με τα τσιριμπιμ-τσιριμπομ σαπουνάκια σου, αλλά ο θρίαμβος ήρθε τελικά:))

    πιτσιρικα
    συναγωνίστριά μου...πρέπει να 'χεις μεγάλη πλάκα :))καλά ,κονομήσαμε από αμόρε
    με τόσο πείραμα όμως που έχουμε υποστεί, ποιός μπορεί να μας τη βγει?
    οι χημικοί τα σκίζουν τα πτυχία τους λέμε :))
    εμένα από τότε που μπήκε στη ζωή μου ο μπλογκ αυτός,ο Ηρακλής ο μερακλής και ο πυροσβέστης ανήκουν στο σκοτεινό μου παρελθόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...και αφού διαβάζει το σημείωμα ,κουνώντας μόνο τα μάτια του(είχα μπει μπροστά από την τηλεόραση που έβλεπε dvd)μου κάνει κι έτσι μετά, νόημα με το χέρι του "φύγε,φύγε από μπροστά"
    ε κλέιστηκα κι εγώ με το μαρτύριό μου στο μπάνιο να αργοσβήσω ήσυχα-ήσυχα σε μια γωνιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. sadigi, εγώ τη θέλω εικονογραφημένη την τραγωδία, σε στυλ φωτορομάντζο! εσείς θα είστε η Λάουρα, εκείνος ο Μάουρο, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. είμαι ενθουσιασμένη από το μπλογκ σου. έχω όμως την απορία, πού τα βρίσκουμε όλα αυτά τα βότανα, την πρωτείνη μεταξιού και τα έλαια;
    θα ήθελα μια απάντηση, σας παρακαλώ πολύ.
    συγχαρητήρια και πάλι, είστε μια οαση ανάμεσα στα συνηθισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αααα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!
    σκηνοθετήστε με,σκηνοθετήστε με
    θα σπάσουμε ταμεία

    "Μάουρο...στα αλήθεια θες να φύγω από μπροστά σου???
    πες μου Μάουρο, σε ξορκίζω,κατάλαβα καλά?
    θες πραγματικά να δεις dvd Mάουρο?
    πες μου πανάθεμά με"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. σ'αυτή τη σκηνή φοράτε τη στολή ιππασίας, ο Μάουρο έχει φράντζα, έχω έμπνευση λέμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φράντζαααα χαχαχα και χαίτη ναι
    και του ζητώ να μου βάλει κάτι να πιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όχι χαίτη μόνο φράτζα
    και φοράει την κοντή μεταξωτή του ρομπ με ασορτί φουλάρι,πίνει μπράντυ και είναι αδέκαστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το φουλαρι πήγα να το πω και μετά το ξέχασα. εξυπακούεται. Ναι, αδέκαστος και με θεληματικό πηγούνι. Εσύ παίρνεις το τσιντσάνο με νευρικές κινήσεις και θέλεις να του το φορέσεις καπέλο γιατί σκέφτεσαι ότι ο Σέρτζιο δε θα σου φερόταν ποτέ έτσι κι ας είναι ένας απλός καθαριστής πισίνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τσιντσάνο με νευρικές κινήσεις..πεθαίνω τώρα :))))
    έχω μπει στο πετσί

    "ε ναι λοιπόν, μάθε το
    ο Σέρτζιο δεν θα το έκανε ποτέ αυτό"
    του σφυρίζω μέσα από τα δόντια με μάτια που πετάνε σπίθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καγχάζει με ένα ειρωνικό μειδίαμα, το μόνο που προδίδει τη λύσσα του είναι το πώς σφίγγει το ποτήρι του μπράντυ, μα πριν προλάβει να σου ανταπωδώσει, χτυπάει το τηλέφωνο, ο χρηματιστής του από τη Ζυρίχη, δε μπορεί να πάει για πουρνάρια, εσένα στο μεταξύ σ'έχει τρελλάνει στη φαγούρα η μάσκα σπιρουλίνα-ροκφόρ (για να μην ξεχνάμε και τον χώρο που μάς φιλοξενεί και πει τίποτα η μάγισσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. και έτσι όπως ξύνομαι σαν τρελλή του πετάω "μάθε λοιπόν πως μπορώ να σε καταστρέψω Μάουρο, αν το θελήσω... η αυτοκρατορία σου θα καταρεύσει αν όλοι μάθουν την απάτη με τις μετοχές"
    και φωνάζω τη δούλα μου να την χαστουκίσω για την μάσκα που μου έφτιαξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ο Μάουρο παγώνει και το θεληματικό πηγούνι του γίνεται ακόμα πιο τετράγωνο. Αφήνει το μπράντυ του πάνω στη συσκευή ζήμενς που βρίσκεται δίπλα του και κάνει μια απειλητική κίνηση προς το μέρος σου αλλά εκείνη την ώρα μπαίνει η δούλα και σταματάει, είναι από τζάκι βλέεπις και δεν κάνει σκηνές μπροστά στο υπηρετικό προσωπικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. η κουήν θα καταλάβει
    κατά βάθος είναι και αυτή ένα παιδί του λαού σαν κι εμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ναι, εθεάθη με Ξανθόπουλο και Καΐλα προσφάτως να τα πίνουν στου μπαρμπα-Αντώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "νομίζεις πως θα σε φοβηθώ?
    είσαι ένας τιποτένιος....
    άδειασέ μας τη γωνιά δούλα κι άνοιξε τα στραβά σου να δεις καμμιά συνταγή της προκοπής στο μπιούτιελιξιρς, ανόητη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. όχι για μένα ...για τη φουκαριάρα τη μάνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το ενδεχόμενο η δούλα, η Μαρία Ντολόρες, να είναι ερωμένη του Μάουρο
    και το συμβάν με τη μάσκα να μην είναι διόλου τυχαίο...το έχετε σκεφτεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. elia μόλις αποκαλύψατε το επόμενο επεισόδιο: η σαντιγύ -Λάουρα, φορώντας κάτι σε εκρού-σάπιο μήλο, πιάνει τη Μαρία Ντολόρες να κάνει στον Μάουρο το σκραμπ κουραμπιέ που πάντα πίστευε ότι ήταν μόνο γι' αυτήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. μπουκάρω με ειρωνικό γελάκι

    ..."χαχαχα μικρή, σαχλή δούλα
    τί νομίζεις ότι θα καταφέρεις μ αυτό... τσακίσου τρέχα μέσα και φτιάξε μου ένα ρεκτιφιέ λάδι γιατί με σύγχυσες πτωχή,καημένη χωριατοπούλα
    όσο για σένα(γυρνώ προς τον λεγάμενο) είσαι ένας αχρείος ,άξεστος κατσαπλιάς αν πιστεύεις διάολε ότι μ αυτόν τον τρόπο θα πτοηθώ,που να σε πάρει και να σε σηκώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. "...και κακομοίρα μου πρόσεξε τι θα βάλεις μέσα γιατί έτσι και με ξαναπιάσει φλόγωσις, θα σου βγάλω το τσουλούφι και θα σε στείλω κουρούπα στο χωριό σου...χάσου από τα μάτια μου τώρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. xaxaxaxaε Ε ναι λοιπόν! Δεν παίζεστε!
    Και καλά για την Σαντυγί το είχα καταλάβει, heart! Είστε ένα ταλέντο-έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. έπεται συνταγή σκραμπ κουραμπιέ οσονούπω
    σταρ, τα μ'όποιο δάσκαλο κλπ δεν τα ξέρετε; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα ξέρω, τα ξέρω! χεχε
    Περιμένω με αγωνία την κουραμπιοσυνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. το "τσιντσάνο με νευρικές κινήσεις" παίρνει 10 όσκαρ
    σκηνοθεσίας,σεναρίου κ.τ.λ.
    (έλιωσα λέμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σε μπελάδες να σκέφτομαι τι θα φορέσω στην απονομή με βάζετε τώρα, δλδ 10 διαφορετικά σύνολα να βρω η πτωχή; αλλά θα εκδικηθώ γιατί στους ευχαριστήριους λόγους θα σας αναφέρω όλες, οι κάμερες θα στρέφονται πάνω σας κι έτσι θα ζοριστείτε κι εσείς αναλόγως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εγώ θα έρθω απλά και ταπεινά...με τον εκρού-σάπιο μήλο μου (αυτοκρατορικό μου μανδύα)

    αμ η λύσσα που σφίγγει ο Αδέκαστος το ποτήρι του.... τι σας λέει και τούτη η σκηνή? θα σαρώσετε Χαρτ
    δέκα χιλιάδαι δίσκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. α, θα κυκλοφορήσουμε και το σάουντρακ; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ε σαφωωως
    γίνεται υπερπαραγωγή χωρίς σάουντρακ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύτιμο και γρήγορο πάνω απ όλα το serum, γρήγορο βεβαίως βεβαίως...
    Πολύτιμες και οι πληροφορίες για τα "ω"...
    Όμορφη και η Πάρος , όμορφη και η Κόυβα :)))
    Φιλιάαααααααα

    ΥΓ: Δείξτε επιείκεια στη Χουανίτα και την Ντολόρεθ Μερθεντεθ, για την υπερπαραγωγή - αμέρικαν μπαρ, ήταν πολύ φάνυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. staraki
    την είδες τη χαρτ?
    εγώ την ξέρω παιδί μου..είναι να μην αποφασίσει να ξεδιπλώσει τα ταλέντα της...άμα το αποφασίσει...;-p

    σουήτ Ισιδώρα
    εισηγηθήτε,εισηγηθήτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. η κουήν μόλις δει όλα αυτά,σίγουρα θα τρομάξει και θα σηκωθεί να φύγει
    θα νομίζει ότι μπήκε σε λάθος μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ν'αλλάξουμε το όνομα του μπλογκ, να βάλουμε ταμπέλα "σαλούν" λέω, για το ξεκάρφωμα, μπας και την γλιτώσουμε
    (Isidora, οι νόθες δίδυμες Χουανίτα και Ντολόρες έχουν ρόλο κλειδί στην υπόθεση, για επιείκια δεν ξέρω αν μπορώ γιατί είναι σατανικές και δολοπλόκες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. να αλλάξουμε και τα δικά μας στοιχεία ή καλύτερα να εξαφανιστουμε για λίγο καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. εγώ κυκλοφορώ ήδη με γυαλιά και καπαρτίνα και πλ@στό διαβ@τήριο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. xaxaxaxaxaxa :)))))))))
    ξέρεις που με παραπέμπεις τώρα....επιθεωρητής Κλουζώ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. αμέρικαν μπαρ μόνο?
    η κουήν θα το σκεφτεί πολύ την επόμενη φορά, να αφήσει ποστ on line και να φύγει

    χαρτ μου νομίζω πως η ισιδώρα επικαλείται την επιείκια της κουήν για σένα τη Χουανίτα και μένα την Ντολόρες που εκτροχιαστήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. εγώ τον αστυνόμο Σαΐνη είχα ως πρότυπο:)
    (τι; η Ισιδώρα αποκάλυψε τη νέα μου ταυτότητα; φτου κι απ'την αρχή:) Καλά, άμα μπει η μάγισσα και αρχίσει ρέστα, ανακρίσεις κι αντίποινα, θα σας δώσω με τη μία, σα τον Αρτέμη Μάτσα και το Δήμο Σταρένιο 2 σε 1 λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτά τα στερεότυπα :( μου την δίνουν απίστευτα!
    Πολύ χιούμορ η τρέχουσα ανάρτηση και την ευχαριστήθηκα (κι ας άργησα να την διαβάσω).

    υγ. ξεβαμένο τζιν εσείς, κόκκινο σακίδιο πλάτης εγώ :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ξέχασα να σχολιάσω την αναφορά στην Κούβα. Θέλω, θέλω, θέλω!!!!!

    Πολύ καλά να περάσετε :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. το πτωχόν δουλικόν μου πέτυχε το λάδι-ρεκτιφιέ και άστραψα
    ωσάν φιλέσπλαχνος που είμαι της είπα να πασαλειφτεί κι αυτή μπας και σουλουπωθεί που 'ναι σαν τον Αστραπόγιαννο και μου ταράζει την αισθητικήν και το οπτικό μου πεδίο
    ο Αδέκαστος με είδε και εκτυφλώθηκε αλλά εγώ του απήντησα να μην κάνει όρεξη
    καλά δεν ξηγήθηκα Χουανίτα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. α, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνα από τα σατανικά σας σχέδια, δολοπλόκα Ιταλοκουβανή κατάσκοπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δεν σας γλιτώνει τίποτα μόλις μπει η μάγισσα on line !!!
    Εισηγούμαι και εγώ επιείκια όμως, γιατί έχω γελάσει πάρα πολύ! Μου φτιάξατε το χαλασμένο κέφι αυτή την εβδομάδα!
    Ιδέα!! Φτιάξτε ένα blog με σενάρια δικά σας! Η μια να κόβει ή άλλη να ράβει! Να γελάσει το πικραμένο μας χειλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πολύ ωραίο σέρουμ. Και ωραίο μπλογκ γενικά. Που βρίσκουμε την πρωτείνη μεταξιού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Χμμ.. δεν έχω προλάβει να μελετήσω όλες τις αναρτήσεις (τεράστιος όγκος πληροφοριών!!) αλλά έχεις κάνει τρομερη δουλειά! :)
    Αναρωτιόμουν μόνο ποιες είναι οι πηγές σου και κατά πόσο είναι δοκιμασμένες οι συνταγές ώστε να ξέρουμε τα αποτελέσματά τους στο πέρασμα του χρόνου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. όποιος βρει και μας επιστρέψει πίσω την κουην Πιπίνα ,αμείβεται με ένα σακί αλκάνα
    (μια ευγενική χορηγία των μελών του μπλογκ είναι η αλκάνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. εξαφανίστηκε και η Λάουρα όμως
    κλεφτήκανε με το Σέρτζιο

    ααααα δεν σας τα πα

    εκείνο το μοιραίο βράδυ λοιπόν αφού τσακωσε τον αχαΪρευτο να χαριεντίζεται με τη δούλα ,γυρίζει και του λέει
    "ποταπέ Μάουρο Χουάν ντε Λαμογιέρ, ορέγεσαι τη δούλα μου, αυτό το βλήμμα?
    κάποτε σε λάτρεψα με πάθος αλλά μου είσαι ανυπόφορος πλέον
    γι αυτό σπάσε τώρα... ααα και καθώς θα ξεκουμπίζεσαι κάλεσέ μου το Σέρτζιο τον παίδαρο και πέστου πως δεν πάω μέγαρο,να έρθει να μου κάνει το κουραμπιέ- σκράμπ, έτσι όπως μόνο αυτός ξέρει

    εεε και από τότε εξαφανίστηκαν
    ο Σέρτζιο την πήρε και πήγανε να ζήσουν στη φάρμα του στο Μεξικό όπου εκεί έχει χίλια βόδια, δυο χιλιάδες βουβάλια και πέντε χιλιάδες ρίζες σκόρδο-κρέμμυδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ναι, άλλα άκουσε κουραμπιέ και ήρθε:) λοιπόν, θα ετοιμάσω ποστάκι για το αρομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ναι σούγκαρ
    η Λάουρα μου εξομολογήθηκε ότι μόνο ο κουραμπιές πλέον της καλμάρει τα κουρασμένα της νεύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ξέρει η Λάουρα τις καταπραϋντικές ιδιότητες του ροδόνερου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. την έχει κάνει φωστήρα ο Σέρτζιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. τί έπαθα τις προάλλες?
    μόλις χτυπήσω όλα τα υλικά για το κέηκ, στο τέλος πάντα βάζω και λίγο αλάτι

    "δε πα να βάζεις και πιπέρι...σκασίλα μας μεγάλη ρε σαντιγι"

    ναι αλλά,εγώ ξεκίνησα να κάνω κρέμα προσώπου στη γαβάθα του κέηκ, γιατί μετά την κάνω συσσσίτιο σε μανάδες,αδερφάδες,συναδέρφους,συμπεθέρους κλπ.
    και εκεί που χτύπαγα να πήξει με το μίξερ το μεγάλο, χτύπαγα,μωρέ χτύπαγα ,άρχισα να φιλοσοφώ θέτοντας το βαθύ στοχαστικό ερώτημα "τί στον κόρακα να μαγειρέψω αύριο" και "γιατί ρε κύριος να κλείσω εγώ τα 40 δηλαδή?όχι δεν κλείνω τίποτα,δε γουστάρω "
    ε και σε αυτό το σημείο ,αφού έπηξε η ζύμη-κρέμα έρχεται και το αλάτι στο τέλος

    σιγά μην το πέταγα όλο αυτό μετά
    τη μοιράζω στα βάζα κανονικά και τους στέλνω και το ραβασάκι
    "αν κάτι δεν σας πάει καλά στη μούρη,ρίχτε ξύδι και μουστάρδα και κάντε το ντρέσινγκ για σαλάτα
    αλάτι μην βάλετε, έριξα εγώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. οι κρέμες νυκτός με υπαρξιακές ανησυχίες είναι οι καλύτερες:) Αν αποφασίσετε να τα κλείσετε τα 40 πείτε να σας ευχηθούμε καλέ! Όχι, δε ρίχνω αλάτι στη πληγή, βάλατε εσείς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. τί να μου ευχηθείτε σούγκαρ μου, τί να μου ευχηθείτε της μεσήλικος?
    "καλά στερνά " ίσως

    παρόλα ταύτα η κρεμούλα ήτο πολύ συσφικτικιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. να σας χαιρόμαστε κόρη αφράτη! (ρέγγες τους κάνατε στο σόι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. και σαρδέλλαι μπορώ να σου πω

    τους το είχα υποσχεθεί
    μονο ανατρεπτικές κρέμες κάνω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. συνόδευσε με το ανατρεπτικό σκραμπ που πόσταρα στο αρόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. γεια σας!

    μπορείτε να μου πείτε πού μπορώ να βρω αποξηραμένα κράνα και αποξηραμένο ή "φρέσκο" ylang ylang?

    πήγα στο ελιξίρ της Ευρυπίδου και για κράνα μου πλασάρανε τα rose hips και επέμεναν πως είναι το ίδιο και μου είπαν πως ylang ylang δεν πρόκειται να βρω γιατί το σταματάνε στο τελωνείο, καθώς είναι παραισθησιογόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. έχεις σκεφτεί να αγοράσεις on-line? επίσης ψάξε βρες κανα Κινεζικο βοτανο-κεντρο.. έχουν διάφορα αυτοι.. όσο για το αποξηραμενο CRANBERRRY...θα σου ελεγα να πηγαινες στο Delicatessen της Παενπισημειο (στην Αθήνα..) φερνει ωραιότατα αποξηραμένα cranberries της OceanSpray.. αλλα κάθε αλλό παρα βιολογικά ειναι.. οπότε πάρε ένα ένα βιολογικά μαγαζάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. σε όλα τα βιολογικά θα βρεις cranberries
    για το ylang ylang ...δεν ξέρω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. πρωτη φορά είδα το μπλόγκ σου και το λάτρεψα!

    Θα δοκιμάσω κάποιες συντάγες που έχω σταμπάρει! και θα μπαίνω τάκτικα για οτιδήποτε καινούριο έχεις να μας μάθεις!

    Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. δεν παίζει να βρω ylang ylang, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. και κάτι άλλο.

    βούτυρο κακάο που να τρώγεται πού μπορώ να βρω?

    επίσης, υπάρχουν άλλα φυτικά βούτυρα που τρώγονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. μια τελευταία ερώτηση!!

    χοντρό θαλασσινό αλάτι πού θα βρω? στα σούπερ μάρκετ έχουν απλά ψιλό μεπιο χονρούς κόκκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Γειά σας!

    Το μπλογκ σας είναι υπέροχο!

    Θα ήθελα να ρωτήσω όποιος ξέρει πόσο καιρό διατηρούνται οι κρέμες, τα serum, κτλ. Κι αν γίνεται στα ελιξήρια να λέει και το χρόνο που μπορόύν να διατηρηθούν.

    Συγχαρητήρια και πάλιγια το μπλογκ

    Chrysar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. επισης αν δεν σας κάνει κόπο γίνεται να μου στείλετε κάποιες διευθύνσεις στο ίντερνετ απο τις οποίες θα μπορούσα να προμηθευτώ κάποια απο τα υλικά? το mail μου είναι ch.roustani@ymail.com

    ευχαριστώ πολύ!

    Chrysar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Aγαπητη witch of Daffodils,
    παρακολουθω το blog σου και το aromacooking εδω και λιγο καιρο και ενα εχω να πω:θερμα συγχαρητηρια σε ολες σας,ειστε καταπληκτικες!!! :)))) Εγω ειμαι σχετικα νεα στο αθλημα,και οι συνταγες σας ειναι πραγματικοι θυσαυροι!! Eχω μια ερωτηση να κανω: το τζελ αλοης πως φτιαχνεται; Δεν το βρησκω στις καταχωρησεις σας..καλη και δημιουργικη συνεχεια ευχομαι,ευχαριστω πολυ,να ειστε ολες καλα!! :)
    Μαιρη xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Και την πρωτεινη μεταξιου που μπορουμε να την βρουμε; Eυχαριστω πολυ.
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. το τζελ αλοης το πούλάνε στα μαγαζιά με βιολογικά προιοντα. Είναι πολύ συνηθισμένο θα το βρείς σίγουρα, χρησιμοποιώ την αλόη στο πρόσωπο και στο σώμα απο μόνη της και χρησιμοποιώ το τζέλ επειδή είναι πιο παχυρευστο.

    Cchrysar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μοργκάνα εχαθήκαμε...που μαγισεύεις?
    Επανήλθες μοσχοβολιστή!
    Καλο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Please!!!

    Ας με βοηθήσει κάποιος!! όποιος ξέρει κάποια έμπιστη και ποιοτική σελίδα για παραγγελίες στο ίντερνετ για emulsifying wax και υπόλοιπα ας μου στέιλει ενα mail!
    το mail μου είναι:

    ch.roustani@ymail.com

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ωρε μάγισσα μας λείπεις το ξέρεις?? που χάθηκες και σταμάτησες τα μαγικά σου; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΜΑΓΙΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΑΝΑ ΚΑΙΡΟΥΣ Κ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ...
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ (ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΚΤΛ...) Κ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΗΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Ο,ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ...
    ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΜΑΘΕ Κ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ Κ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΟΣΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ...
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ,
    ΓΙΩΡΓΟΣ.
    ΝΑΙ, ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Μάγισσα που χαθηκες και μας εγκατελειψες? Θέλουμε να μαθουμε νεα σου. Ευχομαι να εισαι καλά οπου κι αν βρισκεσαι και να μας θυμασαι ολους εμας τους πιστους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. see my blog -

    [url=http://trailfire.com/lexapro] lexapro and weight gain [/url]

    http://trailfire.com/lexapro
    [url=http://trailfire.com/lexapro] lexapro escitalopram oxalate [/url]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. see nice interesting site -

    [url=http://trailfire.com/vicodin1] buying vicodin online [/url]

    http://trailfire.com/vicodin1
    [url=http://trailfire.com/vicodin1] online vicodin [/url]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Εύχομαι
    Καλό γλυκό φθινόπωρο και να μου είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Πού έχει εξαφανιστεί η μάγισσα; Ξέρει κανείς;
    Μας λείπουν πολύ οι μαγισσοσυνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Αρκετά καθυστερημένα να πω ότι έχω βρει αιθέριο έλαιο Πασχαλίας στο Φαρμακείο Φιλοθέης, Καποδιστρίου 18, Ν. Φιλοθέη, τηλέφωνο 210-6899540.
    Έχω φτιάξει κρέμα σώματος με άρωμα εξαιρετικό και ιδιαίτερα διακριτικό.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    Δήμητρα Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Magisssssssaaaaaaaaaaaa p eisaiiii??? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Όρε witch μήπως να αρχίσουμε να ανησυχούμε??????????? Σε συζητάμε σε όλη την μπλογκογειτονιά για τις συνταγές σου....που χάθηκες τώρα που έγινες διάσημη? Κυκλοφορείς ινγκόγκνιτο? ''Σούλα γύρνα ξανά'' θα φωνασκούμε σε λίγο!
    Και τέλοσπάντων ας μας πει κάποια από τις λοιπές φίλες τι απέγινες...μας λείπεις ορέ witch.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. It's so refreshing to find articles like the ones you post on your site. Very informative reading.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. μαγισσα δωσε μας ενα σημειο ζωης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Υπεροχο μπλογκ, σημερα σε βρηκα που εψαχνα πληροφοριες για τα σαπουνια Μασσαλιας και εχω ενθουσιαστει!
    Θα σε επισκεπτομαι συχνα, εχω πολυ διαβασμα να κανω!

    Ολυμπια
    http://journeytoatmanashtangayoga.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Pretty! This was an extremely wonderful post. Thank you for providing this info.


    Here is my blog post www.youtube.Com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. I just like the helpful information you provide to your articles.
    I will bookmark your blog and test once more here frequently.
    I'm slightly sure I'll learn lots of new stuff proper
    right here! Good luck for the next!

    Here is my website: Mon Jervois

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. It's very simple to find out any topic on web as compared to books, as I found this piece of writing at this website.

    Feel free to surf to my website Tattoo removal cream reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Hi, i think that i saw you visited my site so i came to
    “return the favor”.I am trying to find things to enhance my web site!
    I suppose its ok to use a few of your ideas!!

    Also visit my weblog: Recycling facts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Hello there, I discovered your site by way of Google while searching for a comparable subject, your site came up, it appears to be like great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just was aware of your weblog thru Google,
    and located that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I will be grateful in case you proceed this in future. Numerous other people will be benefited out of your writing. Cheers!

    Look into my site :: dry scalp treatments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Hello my loved one! I wish to say that this article is awesome, great written
    and come with almost all important infos. I would
    like to see more posts like this .

    my site ... permanent hair straightening

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. After I initially left a comment I appear to have clicked
    the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I recieve four emails with the same comment.
    Is there an easy method you are able to remove me from that
    service? Appreciate it!

    My web page :: psn code generator

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Μάγισσα, ελπίζω να είσαι καλά. Δεν ξέχασα ποτέ το μπλογκ σου τόσα χρόνια, και αναρωτιέμαι συχνά αν είσαι καλά. Δώσε μας ένα σημείο ζωής. Έχεις φτιάξει έναν ολόκληρο μαγικό κόσμο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Υπέροχη η νέα εμφάνιση! Έστω και σιωπηλά, έδωσες σημείο ζωής στο δημιούργημα σου! Περιμένουμε πότε θα γυρίσεις ξανά εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Eίπα να βάλω καινούργιο φόρεμα :)
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Μάγισσα!!! Εγώ είμαι στα τελευταία σχόλια! Η Μαριλένα η petite :) Αν με θυμάσαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. :)
    που δεν ειναι πια τόσο petite..
    τι κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Πάει πια μεγάλωσα και εγώ! Από το τελευταίο σου ποστ μέχρι σήμερα, πέρασα στο πανεπιστήμιο, παράτησα τη σχολή μου, πέρασα σε άλλη σχολή, τη μισώ και αυτή και του χρόνου παίρνω πτυχίο. Τα άγχη που είχα τότε παραμένουν τα ίδια :) και τα μαλλιά μου όλα αυτά τα χρόνια δεν τα έκοψα ποτέ :p και τώρα τα φροντίζω με λάδι καρύδας και λάδι καμέλιας ιαπωνικής, bio εννοείται όπως τόσο καλά μας είχες μάθει!! Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που εμφανίστηκες ξανά! Και άλλες χάθηκαν από την αρωματική κοινότητα, για να μην πω όλες, όμως εδώ έμπαινα συχνά γιατί ο δικός σου χώρος είχε κάτι το διαφορετικό και με είχε μάθει να κοιτάω τη φύση με διαφορετικό μάτι. Να κοιτάζω και να μυρίζω τα άνθη της μικρούλας μανταρινιάς μου (σε γλάστρα στο μπαλκόνι) και εκείνη τη στιγμή όλο το σύμπαν να συγκεντρώνεται πάνω σε αυτή την κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

την αρωματοάπόψή σας πλιζ :)