22 Οκτωβρίου 2007

βάλσαμο με τριαντάφυλλο, rose lip balm

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks


Η πολλή δουλειά εκτός απ'τον αφέντη, τρώει και τις μάγισσες. Το να βγω στον κήπο ή στο μπαλκόνι τις εργάσιμες μέρες έχει γίνει πλέον, πολυτέλεια. Έτσι το Σάββατο με έκπληξη είδα πως όλες οι τριανταφυλλιές ήταν ανθισμένες. Κάθισα μπροστά από μια αναρριχώμενη με κόκκινα βελούδινα άνθη και τη χάζευα για ώρα. Δε θα μπορούσα ποτέ να φτιάξω κάτι τόσο όμορφο, σκέφτηκα, ίσως μόνο κάτι που θα θέλει να της μοιάζει..
Ένα ρόδινο lip balm με άρωμα τριαντάφυλλο. Αλλά για να πάρουμε το πορφυρό της χρώμα, θα πρέπει να γνωρίσουμε ένα βότανο.


alkanna tinctoria

Η alkanna tinctoria εγγενές φυτό της νότιας Ευρώπης, ανήκει στην οικογένεια των βοραγινοειδών (boraginaceae). Ένα από τα κύρια συστατικά της ρίζας της είναι η αλκανίνη μια χρωστική ευδιάλυτη στα έλαια και το αλκοόλ που δίνει ένα έντονο πορφυρό χρώμα. Και ενώ δεν υπάρχει συχνή αναφορά γι'αυτήν στα βιβλία περί βοτάνων, αναφέρεται πολύ συχνά στα βιβλία παρασκευής καλλυντικών γι'αυτήν ακριβώς την ιδιότητά της. Επιπλέον, θεωρείται πως έχει αντισηπτικές ιδιότητες και συντελεί στην επούλωση των πληγών. Για να φτιάξουμε το πορφυρό alkanna oil, θα χρειαστούμε:
~ 1/4 της κούπας ρίζα alkanna σε πολύ μικρά κομμάτια ή σε μορφή πούδρας
~ 1 κούπα φυτικό έλαιο
Βάζουμε τη ρίζα και το έλαιο σε ένα σκεύος πυρέξ, το τοποθετουμε σε bain marie σε μέτρια φωτιά για μία ώρα περίπου. Στραγγίζουμε το έλαιο και μόλις κρυώσει προσθέτουμε 20 σταγόνες βιταμίνη Ε για να αποφύγουμε την οξείδωση.

rose lip balm

(τα υλικά δίνονται σε ογκομετρικά κουτάλια, 1 κ.γ.=5ml)

για το βάλσαμο
~ 1 κ.γ. βούτυρο κακάο
~ 1 κ.γ. βούτυρο καριτέ
~ 1 κ.γ. αμυγδαλέλαιο
~ 1 κ.γ. alkanna oil
~ 1 κ.γ. κερί μέλισσας τριμμένο
~ τα πέταλα από ένα τριαντάφυλλο

πρόσθετα
~ 1/4 κ.γ. μέλι
~ 5 σταγόνες βιταμίνη Ε

αιθέρια έλαια
~ 4 σταγόνες γεράνιο
~ 2 σταγόνες ροδόξυλο
~ 2 σταγόνες palmarosa
~ 1 σταγόνα τριαντάφυλλο


Σε ένα σκεύος πυρέξ βάζουμε το βούτυρο κακάο, το καριτέ, το αμυγδαλέλαιο και τα πέταλα του τριαντάφυλλου. Το βάζουμε σε bain marie και το αφήνουμε σε χαμηλή φωτιά για μισή ώρα. Με αυτό τον τρόπο παίρνουμε τις ενυδατικές και μαλακτικές ιδιότητες του τριαντάφυλλου. Στραγγίζουμε καλά τα έλαια.
Στο τριανταφυλλένιο λάδι προσθέτουμε το λάδι alkanna και το κερί. Περιμένουμε να λειώσει το κερί τελείως και ανακατεύουμε καλά τα υλικά. Αποσύρουμε το σκεύος από τη φωτιά.
Προσθέτουμε στο μίγμα το μέλι, τη βιταμίνη. Τελευταία προσθέτουμε τα αιθέρια έλαια και τα ενοποιούμε όλα στο μίγμα. Βάζουμε το βάλσαμο σε βάζο και δεν το κλείνουμε με καπάκι πριν κρυώσει εντελώς. Le voila,

avant,

et après..



το προσέγγισα το χρώμα, μη που πείτε..

το μενού έχει και ζελέ ρόδι & τριαντάφυλλο

ακούμε Caruso από τη φωνή του Pavarotti.


Άλλες συνταγές με τριαντάφυλλο



κρέμα τριαντάφυλλο

la vie en rose

rose cold cream

rose in a jar, le parfum


48 σχόλια:

  1. επιτελους, θα γραψω εγω το πρωτο σχολιο!!!!!! Αριστουργημα μου φαινεται το balm. Καθε μερα μπαινω να δω συνταγη και επιτελους σημερα ειχες αναρτησει!! Ειναι η πιο μυρωδικη ξεκουραση μετα το σχολειο. Δεν εννοω την παρασκευη τους. Απλα μου αρεσει να διαβαζω τις συνταγες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σχόλασες baby? καλή ξεκούραση και καλό διάβασμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραγγελιές δέχεστε; Σημείωσε ένα τέτοιο για Χριστούγεννα κι εγώ θα φέρω λικέρ ρόδι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. deli darling, λικέρ ρόδι έχω φτιάξει και μάλιστα η τελευταία φουρνιά είναι αρωματισμένη με τριαντάφυλλο..

    αλλά deli, εμένα η αγάπη σας μου αρκεί (είμαι πολύ λεπτός άνθρωπος:)

    ο σύζυξ όμως δεν αρκείται στην αγάπη σας, θέλει και τα λικέρ σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλη την παρέα!!! Δηλαδή για να καταλάβω, το λάδι αυτό είναι που δίνει το κατακκόκκινο χρώμα? Χωρίς τίποτα άλλο? Που το βρίσκουμε το φυτάκι αυτό? Ελληνική ονομασία έχουμε? Στο μπ@χ@ρ άραγε υπάρχει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το μικρό πραγματάκι θέλει αρκετά υλικά. Αλλά τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές, μ'αρέσει νατις χαζεύω! Γιατί μήπως το ζελέ πάει πίσω;
    Πέστε μου όμως το lip balm αυτό βάφει ας πούμε σαν κραγιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γοητευτική Ελευθερία εχάθητε!
    φυσικά dear, το έντονο χρώμα οφείλεται στη χρωστική της αλκάνας, το λέει και το όνομά της, alkanna tinctoria= αλκάνα η..βαφική! Πρέπει να έχει εκεί που λέτε..

    μαρίνα, σας μερσώ :)
    όντως έχει πολλά σουσούμια αλλά βλέπετε εκτός από πορφυρό είναι και luxurious..
    αν έβαφε σαν κραγιόν θα το έλεγα rouge a levres a la rose..
    αυτό είναι ένα βάλσαμο που αφήνει ένα απαλό ρόδινο φιλμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άπαιχτο. Αυτό όμως μπορείτε να το φτιάξετε για το μπαζάρ, ε; Ρωτάω για να έχω έτοιμα τα ταμπελάκια: επωλήθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. που να πρωτοσχολιάσω σήμερα ? στο hungry που μία μάγισσα μεγαλουργεί με συνοφρυωμένα ρόδια ή εδώ που η ίδια μάγισσα επίσης μεγαλουργεί με τριαντάφυλλα και alkanna tinctoria?
    Το soundtrack του rose lip balm καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωωω! Το ξέχασα! Ευτυχώς που υπάρχει και ο σύζυξ να εκτιμήσει το δικό μου ρόδι! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να κάνω μαγισσούλα μου. Από νοσοκομείο σπίτι και από σπίτι νοσοκομείο. Έχω μαγειρέψει αυτές τις μέρες φαγητά για όλα τα γούστα. Μια μανούλα είναι αυτή. Ούτε γκαστρωμένη να ήταν με τις ορέξεις που έχει γαι φαγητό. Το καλό είναι ότι Πέμπτη βγαίνει οπότε θα ησυχάσουμε κι εμείς λίγο από το πήγαινε έλα. Σου έχω στείλει και 2 mail.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθήναιε, ναι θα μπορούσα να το φτιάξω αυτό, όπως και το σουξεδιάρικο lip balm σοκολάτας, ή το καλέντουλα-μέλι. Άλλωστε αυτά δεν έχουν και πρόβλημα αλλοίωσης. Άλλο είναι το θέμα μου, όσο παράξενο κι αν ακούγεται. Δεν έχω βρει πηγή υλικών συσκευασίας, πουλάνε κυρίως χονδρική 200-500 τεμάχια και το σπίτι ήδη μ'αυτά και μ'αυτά το έχω κάνει τσαντήρι. Θα προσπαθήσω once again..

    natassa ένα τέτοιο σας περιμένει :)
    όσο για τη μουσική, το'ξερα ότι θα σας άρεσε..

    deli όντως ο συζυξ είναι fun σας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γοητευτική ελευθερία, περαστικά στη chere mamman, όλα να πάνε καλά. Πάω να δω τα mail σας.
    kisses **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαγισσουλα carissima, αυτο το κοκκινο βελουδινο απαλο φιλμ που φανταζομαι οτι αφηνει στα χειλη το balm, μου αρεσει πολυ σαν ιδεα.. και με το φινο αρωματού-ι του τριαντάφυλλου .. ειναι προς τερψην ολων των αισθησεων .. (πλην της ακοής βεβαιως, βεβαιως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επίσης μου αρέσει η γάτα πάνω απο τις περιπλανήσεις στο blogroll!
    μιαου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω αυτο το βαλσανο το ξερω απο πρωτο χερι! μου τοχει κανει δωρο η μαγισα, ευχαριστω φιλενας!

    Ειναι πολυ ωραιο στην εμφανιση και προστατευτικο. Δεν ειναι κραγιον αλλα αφηνει ενα διαφανο ροζε χρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ταξίδι στις μυρωδιές (και όχι μόνο!)και στα μικρά πράγματα που κάνουν τη ζωή πιο όμορφη. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τις ιδιες αγάπες καλή μου μάγισσα...Εξαίσιο τo πρόσφατο post, όπως και το "soundtrack" αυτού:)Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάγισσα των ωραίων πραγμάτων,
    χαιρετώ ξαφνιασμένη όμορφα απο τούτη τη νεα συνταγή σου! Μέχρι εδω,μέσα απο την ψυχρή οθόνη, έφ-
    τασε η μυρωδιά και η μαγεία του
    τριαντάφυλλου.
    Με την πρώτη ευκαιρία, τρέχω για το
    νέο βοτανάκι και βουρ! στην κουζίνα
    για να δοκιμάσω την παρασκευή του
    lip balm. Ωστόσο, ήθελα να σε ρω-
    τήσω, αν δεν έχω πέταλα τριαντά-
    φυλλου ώστε να πάρω τις ιδιότητες του λουλουδιού αυτή την ώρα, το αμυγδαλέλαιο και τα πέταλα μπορώ να τα αντικαθιστήσω με ροδέλαιο που
    έχω φτιάξει απο προηγούμενη συνταγή
    και σε τι ποσότητα?
    Ευχαριστώ, φιλιά ανθηρά και μυρωδάτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. leila πως ξέρετε να φροντίζετε τις αισθήσεις σας! για την ακοή, φροντίσαμε με Caruso, magnifico!!
    σιγά που δε θα σας άρεσε η γάτα μου :))

    akamatra να πείτε όλη την αλήθεια, τα lip balms τα φτιάχνετε καλύτερα από μένα.

    npigas, ευχαριστώ, α,α, τα ρόδα θέλουν τη φροντίδα τους.
    Και που είστε, τώρα που έβαλα μπρος τα σαπούνια θα μοιραζόμαστε πράματα και θάματα και κυρίως πολύ γέλιο. Αυτή η πρωτη προσπάθεια ήταν για βίντεο, σας διαβεβαιώ!

    ευγενική δέσποινα, χαίρομαι που σας άρεσε. Φυσικά μπορείτε να το αντικαταστήσετε, τόσο το καλύτερο! Τώρα θυμήθηκα, με το ροδέλαιο εννοείτε αυτό που σας έφεραν δώρο και ψάχναμε να δούμε τι είναι;)
    Αν είναι έτσι, θα βάλετε το αμυγδαλέλαιο, και στο τέλος θα βάλετε μερικές σταγόνες απ'αυτό αντί αιθερίων. Θα βγεί τέλειο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλάαααα ξέρεις πόσο καιρό....τριγυρνώ εδώ μέσα και διαβάζω και θαυμάζω όσα γράφεις...Περίπου 4 μήνες!!
    Κι όμως μόλις τώρα αντιλήφθηκα ότι ο συγγραφέας είσαι εσύ...με το ωραίο ψευδώνυμο witch of daffodils..

    Kαι μετά σου λένε ,δεν φταίει η -το ντεκαπάζ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κατά πως μου φαίνεται τη γνωριμία μας την οφείλουμε στα συνοφρυωμένα ρόδια :))

    είσαι άπαιχτη ξανθιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. xaxaxaxa
    Nαι ναι...τη σημερινή ,γιατί εγώ σε ξέρω από το καλοκαίρι που μου την βάρεσε να φτιάξω σαπούνια και βρέθηκα εδώ.
    Κι από τότε ψάχνω...ρε ποιο ήταν εκείνο το σάιτ που έγραφε για τα σαπούνια ,ρε ποιό ήταν?
    Ε να ποιό ήταν....κάτω από την μύτη μου...αλλά εγώωωωω αλλού βρέχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι θεσπέσιο πράγμα είναι αυτό! Και το κουτάκι όπου το έβαλες είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Που να δεις τη δική μου πρώτη προσπάθεια.Ενας σαπούνι σαν πουρές, με πολύ υψηλό pH, αλλαααααααα με πολύ ωραία μυρωδιά...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. carissima απο το χωρο-χρονικο διαστημα που μεσολάβησε απο την ώρα που διαβασα το ποστ εως τωραδα, δεν εχω ηχο.. (κλαψ) αλλα θα φροντίσω αργότερα να ακουσω και τον Carusο, διοτι ως γατα, εχω και πρέπει να εχω τρομερή ακοή! (((χαμηλόφωνα μην μας ακούσουν: Μονο μην εμφανιστεί απο κανα σημειο και με ακούσει η φιλενάδα μου που επιμένει οτι με εχει κωφευσει ο ερως!!))) Νιαου! φανταστικη η γατα! κουναει και την ουρά της είναι πολύ νιου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. (το α ξέχασα, δεν εννοούσα καινούργιο.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. tdjm ξανθιά κόρη, αν θέτε να φτιάξετε σαπούνια ήρθατε στο σωστό μέρος, ένα σας λέω, θα πέσει το γέλιο της αρκούδας!

    serenity σας άρεσε; το κουτάκι έπεσε τυχαία επάνω μου όταν ήμουν σε μια Κυκλάδα το καλοκαίρι :)

    npigas, για να δώσω μια ιδέα.. τι λένε οι οδηγίες? Τις ακολούθησα κατά γράμμα. Ε, συνέβη το ακριβώς αντίθετο σε όλα!!

    carissima, σε όλες τις γάτες αρέσει ο Caruso :))
    το ότι ο έρως κωφαίνει :) μου διέφευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαλημέρα μάγισσα μου,
    δεν θα ήταν δυνατόν να μην μ'αρέσει
    μια τέτοια συνταγή!
    Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση του
    ροδέλαιου, σίγουρα θα το προσθέσω
    αντι αιθέριων. Και σίγουρα θα βγει
    πολύ καλό... Θα σ'ενημερώσω μόλις
    βγεί το αποτέλεσμα!!
    Φιλιά πολλά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eγώ που είμαι άσχετη και πρωτάρα. Ποιά κρέμα να δοκιμάσω να φτιάξω πρώτα.
    Τα υλικά που θα τα αγοράσω?
    Μέχρι στιγμής ξέρω την Ευρυπίδου και τα φαρμακεία...

    Μάγισσα Helppppp!!!!!

    Θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι όχι μόνο η αρκούδα.Θα δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επανέρχομαι με δόσεις...

    Αφήνω μερικές θαυμασμού, αγαπημένο Μαγισσάκι, και μερικές ακόμα πολύτιμης φιλίας :)

    Μου ΄λειψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ευγενική δέσποινα περιμένω report :)

    tdjm, κόρη ξανθιά, μια είναι η απάντηση : η cold cream για ντεμακιγιάζ, θα τη βρεις στο μενου επάνω αριστερά/καθαρισμός προσώπου. Εχει και οδηγίες βημα-βημα σε slide. Θα χρειαστείς ένα λάδι ΒΙΟ (ηλιέλαιο, σταφιδελαιο) που θα βρεις στα ΒΙΟ καταστηματα.
    Αποσταγμένο νερό στα σπουπερμάρκετ,κερι και βόρακα στο μπ@χ@ρ, αιθέρια στο φαρμακείο.
    Μπα, δε θα γελάσει, είναι εύκολη, θα δεις :)
    και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.

    ζαφειρένια μου, και μένα μου λείπεις, και εσύ και φιλία σου.
    Εύχομαι όλα να είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλέ τι Lip balm για φθινοπωρινές θεές είναι τούτο! Αχ, τι μου κάνετε! Πείτε μου τώρα πότε να προλάβω να συγκεντρώσω όλα τα τζοβαϊδια που χρειάζονται και να βρω χρόνο τα φτιάξω όλα αυτά... που έχω και τις σπουδές στη μέση! Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω!
    Σαπούνια ακούω! Μπράβο πολύ χαίρομαι! Έκανα και γω προ ημερών την πρώτη μου προσπάθεια σαπονοποιείας και μου βγήκε κάτι που μοιάζει περισσότερο με... παρμεζάνα! Πολύ γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να μαι κι εγώ, η κόρη η κομπιουτεροπροβληματική. Δε θα μπορούσα να μην εκφράσω τον θαυμασμό μου για το υπέροχο ροδάλο παρασκεύασμα, κι αυτό στη λίστα!
    Το έλαιο βανίλιας (τι ατέλειωτος μήνας!), επιτέλους (και αντίθετα από εμένα) ωρίμασε, έγινε και δωράκι και το υπόλοιπο το χρησιμοποιώ σαν baby oil για μετά το μπάνιο, αν το αφήσω να ωριμάσει κι άλλο (κλαψ) θα δυναμώσει η βανιλάδα του?
    Witch dearest, λαμβάνετε το newsletter του Aromantic? Αν όχι θα μπορούσα να σας το προωθήσω, λέει:"something we've all been waiting for - an ORGANIC, TOTALLY NATURAL PRESERVATIVE! Finally we have a real alternative to Parabens and other Preservatives and what's more, Aromantic have been given the exclusive UK exclusive rights to sell this Preservative for quantities under 20kg. Can you tell I'm excited about this?"
    Αν σας ενδιαφέρει, πέστε μου πώς μπορώ να σας το κάνω forward :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Tρέχωωωωωωωω!!!
    Μέχρι την άλλη εβδομάδα, θα την έχω φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. άννα κόρη μεταπτυχιακή, εσείς όλα τα προλαβαίνετε! προσαρμόστε το lip balm στα υλικά που έχετε εύκαιρα..
    παρμεζάνα ε; ταιριάζει με τον πουρε της γλυκειάς npigas!!
    κόρες, αναμένω συνταγες σαπουνιών για ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών. Αν έχετε και φωτό τόσο το καλύτερο!

    heart n soul κόρη εξαγώγιμη αρώστησε ο pc σας? περαστικά!
    το χρησιμιποιείτε σαν baby oil? θέτε να πείτε πως είστε baby;)
    ναι, αφήστε την κάψα της βανίλιας μεχρι το τέλος, δεν ενοχλεί και όσο μένει τόσο βανιλεύει:)
    Τωρα που το είπατε, κοιταξα το mail μου και ναι, το έχω λάβει αλλά δεν πρόλαβα να το διαβάσω..λέτε να είναι η λύση στο πρόβλημά μας? Θα επανέλθω.

    tdjm κόρη ξανθιά, περιμένω report κι από εσας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kυρία ,κυρία (σηκωμένο χέρι όπως το σχολείο) να ρωτήσω κάτι?

    Ρώτα ξανθιά κόρη!!!

    Λοιπόν στο ένα δοχείο βάζω λάδι και κερί και στο άλλο βόρακα και ανθόνερο . Καλά δεν κατάλαβα?
    Και στο τέλος τέλος ...προσθέτω τα αιθέρια έλαια ( που είναι και το συντηρητικό).Ελπίζω να τα είπα σωστά!!
    Σορρυ σε ζάλισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. heart ξέχασα να πω, το e-mail μου βρίσκεται στο προφίλ μου για ότι χρειαστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. κόρη ξανθια, έτσι είναι. Τα θερμαίνεις σε bain-marie και όταν λιωσει το κερί ρίχνεις στο μογμα των ελαίων-κεριου το μίγμα νερου-βόρακα. Χτυπας με μιξεράκι του φραπέ μεχρι να πηξει/ομογενοποιηθεί. Τα αιθερια τα βάζεις για τις ιδιοτητές τους, παρόλο που έχουν αντιμικροβιακες ιδιότητες, η ποσότητά τους δεν είναι τόση ώστε να συντηρεί το σκεύασμα. Η cold cream επειδή δεν έχει ιδιαίτερα αλλοιώσιμα υλικά διατηρείται σε δροσερό μέρος ή στο ψυγείο για αρκετό διάστημα χωρίς προσθήκη συντηρητικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Mατςςςςςς μούτςςςςςς και μια αγκαλιά μεγάληηηηη.

    Μερσί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ασχετο αλλα μπηκες κι εσυ στο κλαμπ των ξανθων καλη μου μαγισσουλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. :) :)
    εύα darling, γιατί όχι? στη ζωή απαιτουνται ριζικές αλλαγές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ευχαριστώ :))
    (baby δεν θα το 'λεγα, μωρή κορασίς μάλλον!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Kαλημέρα! Παίζετε για 5 αντικείμενα του δικού σας πόθου; :)
    -Περισσότερα στη σελίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μαγική η συνταγή σου μάγισσα! Δεν θα το τολμήσω (δύσκολο να βρω τα υλικά)μπορώ όμως να το χαζεύω για το υπέροχο χρώμα του. Μύρισε μέχρι εδώ τρυαντάφυλλο! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τολμήστε το marietta! βρείτε την αλκάνα και προσαρμόστε τα υλικά, θα σας αρέσει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. vparakoloutho to blog edo ki arketo kairo kai to monimo provlima mou ine oti ta perisoterra ilika den mporo na ta vro.meno thessaloniki opote ithela na rotiso an jeri kapoia pou mporo na vro thn alkanna tinctoria.kai kati akoma.otan lete vitaminiV enoitte kapoia sigkekrimeni i kani opoiadipote(v12,v6 ktl)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καταρχήν συγχαρητήρια για τις υπέροχες συνταγές σου! μονο μια ερωτηση: αυτά τα υπέροχα ρετρό βαζάκια πού τα αγοράζεις? με εχουν ξετρελάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

την αρωματοάπόψή σας πλιζ :)